10 módszer amivel elérheted, hogy többen osszák meg a cikkeidet.

Kategória: Ötletből - Siker | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS


Összegyűjtöttem neked 10 olyan teendőt, amit ha elkezdesz használni, garantáltan több olvasód lesz és többen fogják megosztani a cikkeidet. Így végre megkaphatod azt a figyelmet, amit a cikkeid megérdemelnek . Ezek sem csodamódszerek, de segítenek,hogy az értékes tartalmadat a csúcsformába hozzad

.

Ezt a listát akkor érdemes átfutni, amikor már megírtad a cikkedet.
 

Itt a poszt címsora alatt van egy mentés a Facebookra gomb. Kattints rá és mentsd el a cikket, hogy bármikor elő tudd venni, ha szükséged lesz rá.

 

Nagyon fontos, hogy a cikkeidet a megfelelő formában írd meg. Vannak olyan bevált cikk típusok, amiket garantáltan imádnak az olvasók. Ezekről bővebben írtam a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyv első nagy fejezetében.

 

 
 
 

10 módszer amivel elérheted, hogy többen osszák meg a cikkeidet.

Csak fusd át és javítsd az írásod, ha szükséges. 1,5 perc, de elképesztően hatékony.

 

  1. Legyen bizalomépítő domain neved. A domain a legolcsóbb marketing eszköz. Regisztrálj beszédes, kulcsszavas domaineket.

    Sokkal jobb hatást érsz el, ha saját domain név alól blogolsz, mintha az ingyenes blogod által adott URL címeket használod.

    A legtöbb ingyenes blogszolgáltatónál lehet egyedi domain nevet kapcsolni a blogodhoz, így nem kell emiatt tárhelyet vásárolnod (bár idővel érdemes lenne)


     
  2. Mindig adj lehetőséget a cikk megosztására! Célszerű, ha a cikk végén és elején is vannak a social/közösségi megosztási ikonok.

    Ha nincs ott a lehetőség, ne várd el, hogy majd az olvasód fog dolgozni helyetted. Nem fog!

     
  3. A cikk szövegében és a végén kérd meg az olvasót, hogy ossza meg a cikket. Egyszerűnek hangzik, de ha direkt kéred, az 42%-val növeli a megosztási kedvet.


     
  4. Minél jobb a kép minősége, annál többen osztják meg.

    A képek kiválasztására fordíts elég időt. Mivel ez rendkívül fontos része a jó cikknek, erről készíteni fogok egy külön bejegyzést. Amiben leírom a képválasztás gyakorlatát.


     
  5. Minél színesebb képeket használsz, annál jobban tetszik az olvasóknak. Ez pedig növeli a cikked megosztását.




     
  6. Használj infógrafikát. 230%-kal többen osztják meg a cikket, ha van benne infógrafika. (Találtam egy kiemelkedően jó oldalt, ahol egyszerűen és ingyen tudsz infógrafikákat készíteni: www.easel.ly).


     
  7. A cikked hasson az érzelmekre. Az érzelmeket tartalmazó cikkeket 29%-kal többen osztják meg.

    Hogyan lehet az érzelmekre hatni?
    Nagyon egyszerű, miután megírtad a cikked, végzel rajta egy kis utómunkát.

    Felhasználod a VAKOG módszert és az átlagos cikkedből, máris lett egy fantasztikus cikk, ami tele van érzelemmel. Ennek a technikáját részletesen leírtam a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvben.


     
  8. A cikkedben hivatkozz szaktekintélyekre (azt mondta, úgy csinálta), és tegyél róla, hogy ezt meg is tudják a hivatkozott tekintélyek. Ilyenkor, általában hiúságból, ők is megosztják a saját csatornáikon a cikked. Ezzel ingyen forgalmat generálnak neked.

    Célszerű hivatkozni, hogy hol mondta vagy írta (egy honlap URL). Lehetőleg valami olyat keress, ami pozitív színben tünteti fel a szaktekintélyt, mert akkor van esélyed arra, hogy meg is fogja osztani.


     
  9. Használj rövid bekezdéseket, nagy sortávolságokat és felsorolásokat, hogy könnyen szkennelhető legyen a szöveged! Ez a módszer 47%-kal növeli a cikk elolvasásának arányát.

    Minél tömörebbnek vagy  zsúfoltabbnak tűnik egy cikk, annál kevesebben olvassák el és osztják meg.


     
  10. Praktikus cikkeket írj! Az embereket nem érdekli, hogy mit gondolsz. Azonnal használható tudást akarnak.

    Ez a legnehezebb egy szakértőnek. Ő a tudását akarja leírni úgy, ahogy a szaktársainak is mesélne róla. Ha szakértő vagy, akkor meg kell tanulnod érdekes formában átadni a tudásod.

    Ne aggódj ezt lesz a legkönnyebb megtanulnod. Hamar belejössz, hogyan lehet a valódi és értékes tudásod az olvasók számára is érdekes formába önteni. Sokkal könnyebb, mint magát a szaktudást elsajátítani.

 

Szeretnél még több olyan módszert, amivel nem csak könnyebben fogsz írni, még az olvasóid is jobban fogják szeretni, szétlájkolják, megosztják és futótűzként terjeszti a híred?

 

Ha igen, akkor neked készült a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyv, ami 360 oldalon keresztül tanítja meg a vevőszerzést a tudás megosztásával. Nem csak a könnyed írást tanítja meg, benne van a minél több olvasó elérésének gyakorlati módszere, és a lényeg: hogyan lesznek az olvasókból végre vásárlók is.

 

Ha tetszett és a tudás megosztás híve vagy, kérlek oszd meg a cikket a Facebookon. Köszönöm.



Vissza

Címkék : látogatószerzés, checklista

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.