10 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz értékes tartalmakkal

Kategória: Látogatókból - Bevétel | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

 

Hogyan növelheted az e-mail listád méretét?

Növelheted értékes tartalmakon keresztül. Itt van rá 10 meglepően hatékony módszer, köztük olyan, amivel akár a látogatóid 20%-a is megadja az e-mail címét.

Az e-mail lista gyűjtésének fontosságáról ebben a cikkünkben olvashatsz.

 

10 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz értékes tartalmakkal
 
 
 

 

Tuningold fel a tartalmaid.

 

Ahogyan a cím is sugallja a meglévő tartalmaidat fogod módosítani.

Olyan értékes tartalmat teszel hozzá a meglévőhöz, ami alkalmassá teszi arra, hogy e-mail címeket gyűjts vele.

A tartalom tuningolás nem más, mint a meglévő népszerű tartalmaidhoz olyan értéket csatolni, amiért az olvasód hajlandó megadni az e-mail címét.

Például írtál egy népszerű cikket arról, hogy az eldugult wc-vel mit lehet házilag kezdeni. Ehhez a cikkhez készíthetsz egy videót, amiben lépésről-lépésre megmutatod azt, amit a cikkben leírtál. A rövid videót pedig az kapja meg, aki a cikk végén megadja az e-mail címét.

Boom!

Máris van egy tökéletes eszközöd, ami automatikusan gyűjti neked az e-mail címeket.

A tartalom tuningolás egy zseniálisan konvertáló módszer. Hiszen aki végigolvasott egy cikket az eldugult wc-ről, az nagyon valószínű, hogy a videót is meg akarja nézni.

Mivel a téma megér egy hosszabb kifejtést is, így készítettünk erről egy komplett cikket:

25 Módszer, Amivel Feltuningolhatod a Tartalmadat

 

 

10 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz értékes tartalmakkal
 
 
 

 

Kattints a képre és olvasd el a tartalom tuningolás 25 módszerét

 

Építs alkalmazást vagy online eszközt

 

Legyen hasznos.

A világ tele van információkkal, de az igazán hasznos eszközöket nagyítóval kell keresni. Így, ha rengeteg e-mail címet akarsz gyűjteni, akkor…

Építs hasznos eszközöket.

Ilyenek lehetnek a domain keresésére szolgáló szoftverek.

Ezeket az eszközöket a DomainFlotta készítette azzal a céllal, hogy segítsen neked a domain név választásban:

 

10 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz értékes tartalmakkal
 
 
 

 

 

Az oldal nem túl szép és még csak nem is mobilbarát, mégis eszméletlenül hatékony.

Amikor valaki új domain nevet keres, megadja az e-mail címét és máris bekerült a hírlevél listára, ahol segítenek neki a domain név választásban.

Építs te is hasonlóan hasznos alkalmazásokat és gyűjts velük e-mail címeket.

 

Készíts e-mail tanfolyamot

 

Egy e-mail tanfolyam nagyon gyorsan szerez feliratkozókat neked.

Hasonló, mint amikor terméket kínálsz fel, de ez a kurzus egy konkrét dolgot tanít meg a feliratkozóidnak. Akár azt, hogyan tudnak olcsóbban repülni a világban, akár azt, hogyan válhatnak jobb üzletkötővé.

A lényeg, hogy elég érdekes és értékes legyen. Olyan, amiért még fizetni is hajlandóak lennének.

Nem kell semmi komplikált vagy bonyolult dologra gondolnod. Egyszerűen csak beállítasz egy 5-7 részes hírlevél sorozatot. Így a feliratkozók automatikusan megkapják a tanfolyam minden részét.

A blog cikked lehet a tanfolyam első része és a folytatást odaadhatod az e-mail címért cserébe.

A tanfolyam lehet videó, hanganyag vagy prezentációk sorozata is. A forma teljesen mindegy.

 

Készíts kihívást e-mailben

 

A challenge szó magyarul kicsit béna. Nem igazán magyarázza a jelentést.

Arról van szó, hogy segítesz az olvasóidnak elérni a céljukat azzal, hogy készítesz nekik egy 30 napos programot és segítesz nekik azon végigmenni.

Ugyan úgy, mint ez előzőnél, egy e-mail sorozatot hozol létre és vezeted őket az elérendő cél felé.

Leggyakrabban a fogyáshoz, leszokáshoz , életmód váltáshoz, nyelvtanuláshoz, vállalkozás építéshez szoktak kihívásokat készíteni.

A lényeg, hogy valami olyan legyen, amit az embernek könnyebb úgy csinálni, ha valaki támogatja őt folyamatosan.

A kihíváshoz csatlakozókat megkérheted arra is, hogy hívják meg a barátaikat. Így tudnak egymással versenyezni és nagyobb az esélyük a sikerre is.

A kihívások nem csak zseniális listaépítők, de megkönnyítik az értékesítést is. A kihívás résztvevői sokkal könnyebben vásárolnak tőled, mint azok, akik csak passzív olvasói a leveleidnek.

 

Készíts kvízeket

 

Legyél őszinte. Mennyi kvízt töltöttél ki eddig? Emlékszel még a „mi az indián neved” játékra a Facebookon?

Az ember imádják az ilyen kvízeket. Ezért is olyan népszerűek a személyiség tesztek, Iq tesztek, párkapcsolati tesztek.

A kvízek nagyon népszerűek és nagyon hatékonyan gyűjtenek e-mail címeket, ha az eredmény megjelenítést az e-mail megadásához kötöd.

A legnépszerűbb ilyen szolgáltatás a Qzzr.

 

10 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz értékes tartalmakkal
 
 
 

 

Az így készült kvízeket egyszerűen be tudod illeszteni a honlapodba vagy a Facebook oldaladra.

Célszerű olyan kvízeket készítened, amik a célközönségedet vonzzák. A „tudd meg mennyire vagy népszerű” tesztek nem igazán minőségi feliratkozókat hoznak.

 

Írj egy könyvet:

 

Nyugi, nem egy 900 oldalas Gyűrűk ura trilógiára gondoltam.

Elég, ha írsz egy 30-60 oldalas könyvet. Nem a könyv hossza határozza meg az értékét. A kedvenc könyveim tömörek, lényegre törőek és felesleges körítés nélkül tartalmazzák a hasznos információkat.

Külföldön nagyon sok értékes könyvet lehet vásárolni 2$ ért. Olyanokat, amikben olyan adwords trükkök vannak, amikkel olcsóbb, mégis jobb hirdetéseket tudsz készíteni.

 

 

10 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz értékes tartalmakkal
 
 
 

Az egyik kedvenc könyvemből eddig 1000 darabot adott el az írója. Ez azt is jelenthetné, hogy 2.000$ keresett veled. Pedig nem.

 

A könyv megvásárlásakor megadtam az e-mail címem és így bekerültem a listájába. Azóta is kapom a hasznos információkat és az ajánlatokat a fizetős szolgáltatásairól. Ügyesen csinálja.

Lényegében a könyvet használja belépő termékként és még listát is épít vele.

 

A könyvből keresett összeg fedezi a reklám költségeit és a listán szereplők könnyebben vásárolnak tőle, hiszen már ledöntötték a pszichológiai gátat és megnyitották a pénztárcájukat felé.

 

Korlátozd a cikked olvasását.

 

Őszintén szólva én kerülöm ezt a módszert.

Nem rajongok azért, amikor valaki korlátozza az információhoz való hozzáférést. Néha mégis működik.

Korrektnek azt tartom, ha erről a módszerről is tudsz, de nem bátorítalak a használatára.

Van egy WordPress plugin, amit úgy hívnak Bloom. Ezt bárhova beteheted a szövegedbe és csak azok tudnak tovább olvasni, aki megadják az e-mail címüket vagy előfizetnek.

 

 

10 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz értékes tartalmakkal
 
 
 

 

Forrás: https://www.marketingszoveg.com/blog/

Mondjuk Ők egyedi fejlesztést használnak, de az elvet tökéletesen alkalmazzák.

 

Ha el akarod olvasni a poszt folytatását, akkor meg kell adnod az e-mail címed vagy fizetned kell.

Megértem, hogy a szerkesztőség fenntartása pénz. A minőségi tartalmat pedig meg kell fizetni. Ettől még remélem, hogy nem fog tömegesen terjedni ez a módszer. Használd inkább e-mail címgyűjtésére.


 

Adj kupon kedvezményt

 

Szinte mindenhol, főleg a webáruházakban találkozhatsz ezzel a módszerrel. Az e-mail címért cserébe kapsz egy kupon kedvezményt. Ezzel akarnak rávenni a vásárlásra.

A kupont használhatod arra is, hogy e-mail címeket gyűjts.

Ehhez nem kell más, mint egy elég értékes ajánlat, ami elég ütős ahhoz, hogy odaadják érte az e-mail címüket.

 

10 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz értékes tartalmakkal
 
 
 

 

 

A kuponnak nem feltétlenül árkedvezménynek kell lennie. Sőt, sokkal jobban működik, ha 20% kedvezmény helyett azt mondod, hogy 2 hónap ingyen kapnak, éves rendelés esetén.

 

A kuponod lehet egy extra kedvezmény, egy ráadás termék, egy ingyenes tanácsadás. Bármi, ami elég érdekes a piacod számára.

 

A kupon nagy előnye, hogy nem csak e-mail címeket tudsz gyűjteni vele, hanem vevőket is. Hiszen a kupont be akarják majd váltani.

Sőt…

A kupon a leghatékonyabb módja, hogy az online olvasóid felálljanak a gép elől és személyesen elmenjenek hozzád beváltani a kupont.

Nagyon nehéz offline szolgáltatást eladni a neten, ha nincs kupon ajánlatod.

 

Tedd bele a könyvedbe az elveszett fejezetet

 

Írtál egy könyvet és ki fogod nyomtatni?

Remek!

A nyomtatott könyv igazi státuszszimbólum. Teljesen más ember leszel a piacod szemében. Nem te leszel az egyik cipész a sokból. Te leszel a cipész, aki könyvet írt  „A Cipőboltok legnagyobb átverései” címmel.

A könyv nyomtatása sokkal olcsóbb, mint gondolnád. Ráadásul igényelhetsz hozzá ISBN számot is, így a könyvedet csak 5% áfa terheli.

A könyvedet aztán lefotózhatod a könyvesboltok polcain, ami egy nagyon jó bizalomépítő lesz a vevőid számára.

A könyveddel úgy tudsz e-mail címeket gyűjteni, hogy a könyv közepébe teszel egy elveszett fejezetet. Egy olyan oldalt, amiben a kedves olvasódnak elmondod, hogy a könyved teljes egész, de ha szeretne a könyvben olvasottakon kívül még több információt, akkor látogasson el erre a honlapra: www.landingape.hu

A plusz fejezeten kívül további 2 bónuszt is kap.

Ugyan ezt az ajánlatod megismételheted a könyved végén.

Az ötletet Braskó Csaba, Múzsa című könyvéből merítettem. Ahol az elveszett fejezetet a www.muzsa.info oldalon találod. A könyvet pedig olvasd el, mert érdemes.

 



 

Küldj ajánlatot postán

 

Mivel manapság mindenki e-maileket kap és küld, ezért a postai levelek újra virágkorukat élik. Az emberek örülnek egy kézzel fogható levélnek.

 

10 Módszer, amivel feliratkozókat gyűjthetsz értékes tartalmakkal
 
 
 

A legjobb, ha az első kapcsolatfelvételtől számított 1 héten belül küldesz neki postán egy személyre szóló ajánlatot.

 

Egy kedves levél, amiben bizonyos akarsz lenni abban, hogy nem kerülte el a figyelmét az ütős ajánlatod.

A levélben pedig megadod a landing page oldalad linkét, ahol meg tudja szerezni a csali terméked és feliratkozik a listádra.

A folyamatot könnyedén automatizálhatod. Egyszerűen csak olyan sablon pdf fájlokat kel gyártanod, aminek egyik oldalán a címzés van, a másik oldalán pedig az ajánlatod. Így csak megfelelően kell hajtani és máris mehet az ablakos borítékba.

Egy ilyen levél feladásának költsége 150 Ft. A hatékonysága viszont sokszorosan megtérül.

 

Kezd el már MA növelni a listád méretét.

 

Ne hanyagold el az e-mail marketinget. Ez a céged fejlődésének záloga.

Nagy munkának tűnhet, de csak egyszer kell megcsinálnod. Az eredményekért hálás leszel.

Ne keress kifogásokat. Összeszedtük neked a legjobb lista építési módszereket.

 

Sőt, annyira akarom, hogy sikerüljön, hogy csináltunk neked egy Excel táblázatot, amiben kiválaszthatod, mennyi időt, pénzt tudsz erre áldozni.

Megadhatod a honlapod látogatóinak mostani számát és leválogatjuk neked azokat a módszereket, amik leginkább neked valók.

Szerezd meg a listát és kezd el növelni az adatbázisod méretét.

Töltsd le a teljes listát egy Excel táblázatban
 

 

Még több technikát olvasnál, akkor itt van 73 Bevált Módja az E-mail Lista Építésének.

És ne felejts el a hozzászólásoknál megírni, ha kihagytunk valamit!

 

 

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

Vissza

Címkék : értékesítési tölcsér, csali, e-mail gyűjtés

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.