70+2 Címsor Ötlet, Amitől Különösen Érdekes Leszel

Kategória: Több olvasó | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Miért olyan fontos, hogy érdekes címsorokat tudjál írni?

 

70+2 Címsor Ötlet, Amitől Különösen Érdekes Leszel
 
 
 
 
 

 

Mert a cikk címe kelti fel a kíváncsiságot és hozza tűzbe az olvasót, kattint és eljut honlapodra. Minél jobb címsorokat tudsz írni, annál több látogatód lesz és annál többen olvassák el az írásaidat. Az olvasók pedig bevételt jelentenek.

Csakis a címsor alapján dönthetnek az olvasók, hogy elég érdekes a cikked vagy sem. A címsoron múlik, hogy kattintanak és elolvassák vagy tovább állnak és elfelejtenek.

Szörnyen hangzik, de hiába írsz csupa hasznos és okos dolgot, ha a címsorod baromi unalmas és érdektelen. Senki sem fogja elolvasni.

Ha nem olvassák az írásaid, mitől lenne bevételnövekedésed? A tartalom az, ami végső soron eladja a termékedet. Olvasók (látogatók) nélkül, hogyan lehetne több eladás?

Látogatók nélkül nincs kinek eladni. Az embereket pedig a címsor készteti kattintásra. Így lett a címsor a látogatószerzés egyik legfontosabb eleme. Legyen akár egy cikk címe, akár egy hírlevél tárgya.

 

Ebben a cikkben megmutatok 72 címsor receptet, amit azonnal kipróbálhatsz. Csak be kell helyettesítened a [ ... ] részbe a saját szavaidat. Ezeket a recepteket nem csak azonnal felhasználhatod, de újra és újra előveheted, hogy vonzó címet adhass a következő írásodnak.

 

Honnan tudhatod, hogy a kitalált címsorod elég ütős?

Csakis onnan, hogy teszteled.

 

Az üzleti blog szoftverben, akár 5 különböző címsort is megadhatsz a cikkeidnek. A szoftver pedig automatikusan teszteli azokat és megtalálja azt, ami a leghatékonyabb a piacod számára. Mindezt automatikusan, mert így a kényelmes.

Nehéz új címsorokat kitalálni? Pontosan tudom. Fárasztóan nehéz megírni még 1 címsort is, nemhogy ötöt. 

70+2 Címsor Ötlet, Amitől Különösen Érdekes Leszel
 
 
 
 
 

Pedig nem kérek lehetetlent. Tehetségnek sem kell lenned. A minta címsorok alapján látni fogod, hogy elég egyszerű a vonzó címsor megírásának receptje. Nem kell hozzá sem zseninek lenned, sem profi szövegírónak, de még a fantázia sem olyan fontos.

 

Akkor vágjunk is bele.

 

A címsorokat alapvetően 3 részre oszthatjuk:

 

  1. Társadalmi bizonyítékra épülő címsorok
  2. Fenyegetésre, félelemre épülő címsorok
  3. Előnyt tartalmazó címsorok

 

 

70+2 Címsor Ötlet, Amitől Különösen Érdekes Leszel
 
 
 
 
 

Címsorok szavait azért szoktuk nagybetűvel kezdeni, mert marketing szempontból sokkal figyelemfelkeltőbbek. Ez olyan, mint az automatikusan elinduló videók. Senki sem szereti. Én sem. De mégis hatékonyabbak. Több bevételt hoznak. Ezért szeretjük.

 

A címadásnál fogalmazz egyenesen és legyél konkrét. Mit akarnak a vállalkozók? Sikert. Pénzt. Bevételt. Ehhez rengeteg út van. Mi üzleti blogolással foglalkozunk és azzal, hogyan lesz a tartalmad érdekes, hogyan hoz egyre több olvasót és az olvasókból, hogyan lesz azonnali bevételed.

Ezért a címeknél arra koncentráltunk, hogy a haszon mindig az új vevő, a népszerű cikk, sikeres üzleti blog legyen.

Az eszköz pedig a tartalom marketing és az üzleti blog és a cikk írás.

 

Neked is ezt tanácsolom. Mindig határozd meg, mi a haszon, amiről a cikk szól és mi az eszköz, amivel eléri a vágyott célt.

 

 

Társadalmi bizonyítékra épülő címsorok:

 

  1.  Egy Módszer, Ami Segített [tekintély, példakép] Abban, Hogy [tartalom]
    1. Egy Módszer, Ami Segített az Amatőr Bloggereknek Abban, Hogy Tízezres Olvasótábort Építsenek.

 

  1. Az Ügyes | Eszes | Okos | Szexi Emberek  [valamit] Csinálnak
    1. Az Okos Emberek  Blogot vezetnek

 

  1.  Amiért Én [csinálok valamit] (És Talán Neked Is Kellene)
    1. Amiért Én Blogolok (És Talán Neked Is Kellene)

 

  1. [Csinálj valamit], Mint [tekintély, példakép]
    1. Szerezz Új Vevőket Olyan Egyszerűen, Mint Wolf Gábor

 

  1. A [vágyott eredmény], Amiről | Amit [tekintély, példakép] Beszélnek| Tanítanak
    1. Új Vevők Megszerzésének Módszere, Amit Amerikai Egyetemeken Tanítanak

 

  1. Csatlakozz [vonzó szám] Társadhoz, Akik [megtették a vágyott műveletet]
    1. Csatlakozz 547 társadhoz, akik már üzleti blogolással szereznek új vevőket

 

  1.  [Vágyott Eredmény] Mint [ Irigyelt csoport vagy Személy ]
    1. Szerezz Olyan Könnyen Vevőket, Mint Ahogy Wolf Gábor is Teszi

 

  1. Hogyan [vonzó szám] csinálj [vágyott eredmény] [idő intervallum] alatt?
    1. Hogyan szerezz 1.000 új olvasót a blogodnak 30 perc alatt?

 

  1. Úgy, Mint [hiteles példa a világból] Te is Képes vagy [vágyott eredmény]. Mutatom.
    1. Úgy, Mint Minden Sikeres Ügyfelünk, Te is Képes Vagy Népszerű Blogot Írni. Mutatom.

 

  1. [hiteles személyek a világból] Elárulják | Megmutatják az Utat [vágyott eredmény ]
    1. Az Online Véleményvezérek Elárulják, Hogyan Váltak Blogolással Sikeressé 


 

  1. Miért [vágyott cselekvés], már több mint [vonzó szám] [csoport, amibe tartozik]?
    1. Miért tud Üzleti Blogolással új vevőket szerezni, már több mint 234 vállalkozó? 

 

  1. Egy egyszerű út | módszer [vágyott eredmény], Ami [irigyelt csoport vagy ember] Működik.
    1. Egy egyszerű módszer új vevők szerzésére, ami minden vállalkozásnál működik

 

 

  1. Hogyan [vágyott eredmény] Úgy Mint [hiteles példa a világból]?
    1. Hogyan szerezz új vevőket úgy mint az Apple?




 

Fenyegetésre, félelemre épülő címsorok:

 

  1. Felismered a [szám] figyelmeztető jelét annak, hogy [valami]?
    1. Felismered a 12 figyelmeztető jelét annak, hogy a céges tartalmad gátolja a céged növekedését?


 

  1. Ha nem [csinálsz valamit] most, később utálni fogod magad ezért.
    1. Ha nem kezdesz most üzleti blogolásba, később utálni fogod magad ezért.

 

 

  1.  [Időintervallum ] Hazudok Neked !
    1. 15 napja hazudok neked!


 

  1.  [Az iparágad]  Legnagyobb Hazugság!
    1. A tartalom marketing legnagyobb hazugsága!

 

  1. [Szám] Sokkoló Hiba, Ami Megöli [valamit]
    1. 6 Sokkoló Hiba ,Ami Megöli Az Olvasóid Lelkesedését

 

  1. Ne Próbáld [tartalom] Anélkül [vágyott akció]
    1. Ne Kezdj Üzleti Blogolásba, Amíg Nem Olvastad Ezt a Cikket

 

  1. [Tartalom] Veszélyes Lehet [valami értékes] számára
    1. A blogolás veszélyes lehet a céged számára

 

  1. [Valami] Lehet Hogy Azt Eredményezi Lemaradsz | elveszíted  [vágyott eredmény]
    1. Ha nem blogolsz lehet, elszalasztod a gyors növekedés lehetőségét

 

  1. Végül Kiderült A [ vágyott eredményről] Titka
    1. Végül Kiderült Népszerű Cikkek Titka.

 

  1. A [valaminek] Rejtett Kockázatai [valami]
    1. Az Üzleti Blogolás Rejtett Kockázatai Lelepleződtek.

 

  1. Miért Nem [teszed azt, amire vágysz?] [valamivel]?
    1. Miért Nem Akarsz Új Vevőket Gyűjteni Blogolással?

 

 

  1. Miért Bukik el [valami] és lesz Sikeres [valami más]?
    1. Miért Bukik el a legtöbb Üzleti Blog és lesz Sikeres a Többi?

 

  1. Mitől [valami] Bukik el és Mitől [valami más] Sikeres
    1. Mitől unalmas az egyik cikk és mitől lesz sikeres a másik?

 

  1. Ne Próbálj Ki Másik [valamit], Amíg [nem csinálja meg a vágyott akciót]
    1. Ne Próbálj Ki Új Módszereket, Amíg Nem Tudod, Hogyan Lehetnek Új Vevőid. Könnyedén, Üzleti Blogolással.

 

  1. A csúf igazság a [vmiről]
    1. A csúg igazság a tartalom marketingről

 

  1. Amit a [valaki] Soha Nem Mondott El Neked És Ezt Hogyan Fordítsd Hasznodra
    1. Amit a Szövegíród Soha Nem Mondott El Neked És Ezt Hogyan Fordíts a Hasznodra.

 

  1. Amit Mindenkinek Tudnia Kellene a [Valamiről]
    1. Amit Mindenkinek Tudnia Kellene a Tartalom Marketingről

 

  1. A [valakik] Nem akarja, Hogy Elolvasd Ezt [ cikk | tanulmány | stb]
    1. A Konkurenciád mindent megtenne, hogy ne olvasd el ezt a cikket.

 

  1. Jobb, Ha Előbb tudsz [valamit], mint később.
    1. Jobb, ha előbb tudsz a tartalom marketing veszélyeiről, mint később.

 

Hogyan Szerezz Új Vevőket Szövegírással?


Megmutatom hogyan profitálj a tartalom készítésből.

Neked való
1) Ha túl kevés a látogatód vagy olvasód
2) Ha olvasnak, de nem rendelnek
3) Ha rendelgetnek, de még többet akarsz

Tanuld meg mi az Új Vevőszerző Stratégia >>

 

Előnyt tartalmazó címsorok:

 

  1. Hol van [vágyott eredmény]  És Hogyan Szerezheted Meg [valamivel]?
    1. Hol vannak az új vevőid és hogyan érheted el őket üzleti Blogolással?

 

  1. Fedezd fel [vágyott eredmény] [x legfőbb] titkát
    1. Ismerd meg a népszerű cikkek 5 legfőbb titkát

 

  1.  [Valami] A Te Utad a [Vágyott eredmény] Felé
    1. Az Üzleti Blogolás a Te Utad az Új Vevők Megszerzése Felé.

 

  1. Azoknak, akik akarják [vágyott eredmény], de még nem kezdtek bele
    1. Azoknak, akik új vevőket akarnak blogolással, de még nem kezdtek bele.

 

  1. Te egy [vágyott eredmény] =  …
    1. Te Egy Sikeres Üzleti Blog = …

 

  1. Állítsd meg | Hagyd abba [nem vágyott eredmény]
    1. Hagyd abba a tartalomgyártást, ha csak olvasókat hoz

 

  1. Te is megcsinálhatod [vágyott eredmény] [időintervallum] Ezzel [módszer]
    1. Te is szerezhetsz 12.547 olvasót 12 nap alatt ezzel a szövegírási technikával..
    2. Te is Szerezhetsz 12.547 olvasót 12 nap alatt az Üzleti Blogolás új módszerével

 

  1. Hogyan Leszel [vágyott eredmény], Amint [valami kihívás]?
    1. Hogyan lesznek új vevőid, amint elkezdesz üzleti blogolni?

 

  1. Hatalmas [valami] van [vágyott eredmény]
    1. Hatalmas lehetőségek vannak most az üzleti blogolásban

 

  1. Neked nem kell [valami kihívás] a [vágyott eredményhez]
    1. Nem kell fárasztó órákat töltened cikkek írásával, hogy sikeres üzleti blogod és új vevőid legyenek

 

  1. Kevéssé ismert módszerre a [valaminek]
    1. Kevéssé ismert módszerre a vevőszerző tartalomnak.

 

  1. Hogyan fordítsd | cseréld | változtasd [valamidet] [valami vágyott eredménnyé]?
    1. Hogyan változtasd az írásaidat érdeklődést keltő, vevőszerző gépezetté?

 

  1. Hogyan építsd olyan [valamit], amire igazán büszke lehetsz?
    1. Hogyan építsd olyan üzleti blogot, amire igazán büszke lehetsz?

 

  1. Legyen [vágyott eredmény] anélkül, hogy [nem vágyott dolog]
    1. Legyen Nyereséges Üzleti Blogod anélkül, hogy órákat kellene tartalomgyártással foglalkoznod.

 

  1. Old meg | számolj le | Szüntesd meg a [problémát] egyszer és mindenkorra!
    1. Számolj le az időpocsékoló tartalomgyártással egyszer és mindenkorra!

 

  1. Javítsd | Fejleszd | növeld a [vágyott eredmény], [időintervallum] alatt
    1. Növeld meg az új vevőid számát egy ütős tartalommal, 30 nap alatt

 

  1. Képzeld el [vágyott eredményt] és élvezd ki minden pillanatát
    1. Képzeld el, ahogy ezrek olvassák az írásaid és most élvezd ki minden pillanatát

 

  1. Itt egy gyors módja [megoldandó probléma] megoldásának
    1. Itt egy gyors módja, hogyan lesz egyre több ügyfeled szövegírással.

 

  1. Szerezd meg [vágyott eredmény] anélkül, hogy [valamit] elvesztenél
    1. Szerezz új ügyfeleket szövegírással anélkül, hogy pénzt és időt vesztegetnél.

 

  1. A [valami] könnyű módja, hogy [vágyott eredmény]
    1. Az üzleti blogolás könnyű módja, hogy új ügyfeleket szerezz

 

  1. Hogyan tudod elérni, hogy az emberek sorban állva könyörögjenek a [valamiért]?
    1. Hogyan tudod elérni, hogy az emberek sorban állva könyörögjenek a termékeidért?

 

  1. Hogyan legyél [vágyott állapot], Amikor nem is vagy [valamilyen]
    1. Hogyan legyen sikeres egy bloggal, amikor nem is vagy tehetséges szövegíró?

 

  1. Nem [nem kívánt eredmény], Csak [vágyott eredmény] Minden Nap
    1. Nem kell órákat töltened szövegírással, csak kiszolgálni az olvasókból lett új vevőid minden nap.

 

  1. Soha többet ne szenvedj [nem kívánt eredmény]
    1. Soha többet ne szenvedj a tartalomgyártás nehézségeivel.

 

  1. A leggyorsabb & legkönnyebb módja [vágyott eredmény]
    1. A leggyorsabb & legkönnyebb módja tartalommal történő eladásnak

 

  1. Ha meg tudsz csinálni [valamit], akkor meg tudod csinálni [vágyott eredmény]
    1. Ha meg tudsz írni egy e-mailt, akkor képes vagy olvasott és sikeres üzleti blogot is vezetni. Mutatom, hogyan…

 

  1. Hogyan érheted el a [vágyott eredményt], szinte azonnal?
    1. Hogyan érheted el, hogy a blogod olvasói vevővé is valljanak, szinte azonnal?

 

  1. Hogyan válhatsz [vágyott állapot], amikor [valami kihívás]?
    1. Hogyan válhatsz a területed szakértőjévé, amikor elkezdesz végre üzleti blogolni?

 

  1. Hogyan használd [valamit], hogy elérd [vágyott eredmény]?
    1. Hogyan használd a szakmai cikkeket, hogy elérd a szakértői státuszt a piacodon?

 

  1. Hogyan alakítsd | formáld [valamit], a [vágyott eredménnyé]
    1. Hogyan alakítsd az unalmas tartalmaid, vevőszerző gépezetté?

 

  1. Nézd, milyen egyszerű tudod [kívánatos eredmény]
    1. Nézd, milyen egyszerűen tudod érdekessé tenné a cikkeid

 

  1. Most megkaphatod | tied lehet [valami kívánt dolog] anélkül, [valami kihívás]
    1. Most megszerezheted az olvasóid figyelmét anélkül, hogy profi szövegíróvá kellene válnod.

 

  1. Hogyan szünteti meg a fejgörcsöt, ha [valami]
    1. Hogyan szünteti meg a fejgörcsöt, ha pár perc alatt népszerű cikket tudsz írni?

 

  1. Kérdés: [valami], Válasz: …
    1. Kérdés: Mitől lesz népszerű egy cikk, Válasz: …

 

  1. Adj nekem [rövid időintervallum] és megmutatom neked [vágyott eredmény]
    1. Adj nekem 7 percet és megmutatom neked, hogyan tudsz tartalomírással új vevőket szerezni.

 

  1. Megoldás A legégetőbb kérdésedre: [valamiről]?
    1. Megoldás A legégetőbb kérdésedre: olvasóból - vevő?

 

  1.  [x] percet vesz igénybe, hogy elkezdj [valamit] … és boldog leszel, hogy megtetted
    1. 15 percet vesz igénybe, hogy elkezdj üzleti blogolni… és boldog leszel, hogy megtetted.

 

  1. Ki akar még [vágyott eredmény]?
    1. Ki akar még blogolásból új vevőket szerezni?

 

  1. Hogyan tudod felgyorsítani [vágyott eredmény]
    1. Hogyan tudod felgyorsítani az új vevők szerzését blogolással?

 

  1. Hogyan lett [hatásos szám] [vágyott eredmény] anélkül, [nem kívánt eredmény]
    1. Hogyan lett 597 olvasóból Milliós bevétel anélkül, hogy rábeszéltem volna őket bármire is.

 

Most már Te is könnyedén írhatsz ütős címsorokat. Csak előveszed ezt az írást és megkeresed azt, amelyik a legjobban illeszkedik a tartalmadhoz. Ne feledd, hogy legalább 3-5 címsor ötletet próbálj ki, mert így kapod meg a legjobb eredményt.

Ingyen letöltés:

Használd egészséggel és ha kérdésed van, akkor tedd fel most itt a cikk alján.

 

 

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

Vissza

Címkék : címsor, látogatószerzés, puska

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.