Hogyan Gyűjts Feliratkozókat? Itt van Rá 73 Módszer...

Kategória: Látogatókból - Bevétel | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

 

Gondot okoz a megfelelő csali (Lead mágnes, Feliratkozó gyűjtő) elkészítése?

Ne aggódj, ez elsőre senkinek sem könnyű. Ezért összeszedtünk neked 73 meglepően egyszerű módszert, amivel feliratkozókat gyűjthetsz.

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat? Itt van Rá 73 Módszer...
 
 
 
 
 

 

A cikk végén találsz egy táblázatot, amiben segítünk neked kiválasztani a számodra legjobb megoldást. Beállíthatod, hogy mennyi időt és pénzt tudsz a lista építésre költeni és azt, hogy mennyi látogatód van jelenleg. Ezekből az adatokból megkapod a legjobb módszereket, amikre leginkább érdemes fókuszálnod.

A csali a marketinged kulcsfontosságú eleme. Azzal szerzel új érdeklődőket, akiket aztán vevőkké formálhatsz.

 

Az E-mail adatbázis

megdöbbentő fontossága.

 

Mindenhol azt hallani, hogy az e-mail marketing az egyik legnyereségesebb reklámozási forma.

Azt is sokat emlegetik, hogy a nagy pénz a listádban van. Ahogy azt is, hogy e-mailekkel lehet a legnagyobb elköteleződést kialakítani az olvasóidban. Az elköteleződés pedig visszatérő vevőket jelent, ami a lehető legértékesebb a céged számára. A törzsvásárlók tesznek majd igazán boldoggá.

Bárhogyan is… Listákat építened kell és ezek közül az e-mail lista építése a legfontosabb.

Gondolj bele, bármikor kitilthatnak a Facebookról és törölhetik az ottani oldalad az összes követőddel együtt. Nem tudsz ellene semmit sem tenni.

Nem megijeszteni akartalak, csak ráébreszteni, hogy az e-mail cím listád milyen hatalmas érték.

A kérdés nem is az, hogy építened kell-e ilyen listát. Sokkal inkább az, hogyan tudsz egyre nagyobb e-mail listát építeni... (nagyobbat és nagyobbat. Ebben nyugodtan légy mohó.)

A Sumome.com közreadott egy táblázatot, amiben eredetileg 85 módszer szerepelt. Ezt dolgoztuk át egy kicsit és adaptáltuk a magyar piacra, figyelve a helyi sajátosságokra.

Kivettünk belőle és hozzáírtunk. Így lett belőle 73 módszer.
A 73 legütősebb módszer.

 



 

Mivel a lista még így is hatalmas, ezért a cikk végén letölthetsz egy táblázatot, ami segít kiválasztani a számodra ideális stratégiákat.

Tudom, hogy imádod a hosszú cikkeket, de az brutál hosszú, így 7 témakörre bontottuk szét.

Ha úgy érzed, hogy kihagytuk valamit vagy elfelejtettük, akkor írd meg a cikk alján található kommentben is. Köszi.

 

Hogyan növelheted az e-mail listád méretét?

Az alábbi témakörök köré csoportosítottuk az E-mail cím gyűjtési megoldásokat:

  1. A honlapod segítségével
  2. A termékeiden keresztül
  3. A közösségi média segítségével
  4. Online kommunikációs felületeken
  5. Mások oldalain keresztül
  6. Érdekes tartalmakon keresztül
  7. A hírleveleiddel

 

 

Válaszd ki a 7 témakörből azt, ami számodra a leginkább érdekes.

A kattintás után egy részletes listát fogsz kapni a

 

 

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : értékesítési tölcsér, csali, e-mail gyűjtés

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.