2017.10.13.-án pénteken (péntek 13 ) felkért előadónak a Centrál Média, és valami olyan történt ott velem, ami azelőtt még soha...
Elképesztő!
Megismertem valakit, aki már a születésem előtt elismert szakértő volt, most mégsem én voltam zavarban. Legalábbis először...
Hortobágyi Zoltán, aki már 1980-ban elismert szakértő volt.
A rendezvény a Black Friday-ről szólt, olyan résztvevőkkel, mint a Mall.hu vagy Startlap. Az előadásomban arról beszéltem, Hogyan képes a tartalommarketing hatékonyan támogatni a webáruházaknál a vevőszerzést és megtartást? őket. A házigazdánk, a Centrál Média neve lehet most nem is ismerős, de ha megnézed az honlapjaikat vagy a magazinjaikat, akkor rá fogsz jönni, hogy nagyon is jól ismered a termékeiket.
Black Friday előadásom a Centrál Média szervezésében
Szuper előadók voltak, remek közönség és valami olyan történ ott velem, ami eddig még soha. Tapsot kaptam. Na jó csak viccelek, az már megtörtént párszor :)
Történt, hogy az előadásom előtt odajött hozzám egy őszhajú úriember és szinte a kezét tördelte zavarában. Azt szerette volna kérni, hogy dedikáljam a könyvét. Erre én jöttem zavarba. A nagyapám lehetne, miért érzi feszélyezve magát előttem? Nekem megtiszteltetés, hogy megvette a könyvem és elhozta magával, hogy írjam alá.
Elmondani is nehéz, milyen jó érzések kavarogtak bennem, miközben azt hallgattam, hogy mennyire tetszett neki a könyvem, mennyire érthető és olvasmányos volt, mennyire élvezte olvasni. Közben akaratlanul is az villant be, hogy édesapám is alig boldogul az internettel, ez a jóval idősebb úr pedig értette azt az online marketing stratégiát, amit felvázoltam a könyvben. Sőt, nem csak értette, de kétszer is elolvasta és már idéz is belőle. Micsoda lelkesedés. Ilyen akarok majd én is lenni.
Úgy használta az online marketing szakkifejezéseit, mintha ebben élte volna eddigi életét. Elámultam, hiszen még én is a fekete-fehér tévé idején születtem, ő pedig internet nélkül is jól elvolt. Most mégis itt áll előttem, a tartalommarketingről áradozik, és azokról az online lehetőségekről, amiket a könyvemben olvasott. Alig várja, hogy elkezdje használni.
Azt is elárulja, hogy már az üzleti blog szoftvert is megvette, de van benne valami blokk, ami miatt még nem vágott bele a tartalomgyártásba. Túl maximalista, mondogatta.
Nézd meg ezt a videót, amiben segítettem Zoltánnak elkészítenie az első videós tartalmát. Azt, amibe eddig nem mert belevágni a maximalizmusa miatt:
Imádni fogod, Zoltán igazi előadó
A teljes videót itt tekintheted meg
3 fő témával foglalkozik a könyv
A legtöbb vállalkozó ugyanazzal a három fő problémával szembesül, amikor elkezd foglalkozni a tartalommarketinggel. Én is ezekbe a falakba ütköztem bele, és pont ugyanebben a sorrendben, ezért a könyvemet is ennek a három nagy problémának a megoldása köré építettem fel.
Kattints, és rendeld meg a könyvet ingyenes házhozszállítással
Biztos vagyok benne, hogy a videóból már rájöttél. Addig nem vagy túl idős a tartalommarketinghez, amíg van mit mondanod. Amíg van benne olyan tűz, amit szívesen átadnál az utókornak.
Ha olyan sok ember megértette azt, ami a könyvben leírtam, akkor neked is menni fog. Lehet nem vagy Internet szakértő és sosem érdekelt a sales funnel, vagy a Facebook hókusz-pókusz. De mondd, hogy tőled távolabb áll ez a világ, mint Zoltántól. Sőt, ha idősebb vagy Zoltánnál, akkor csak írj egy e-mailt és ingyen elküldöm neked a könyvem egy dedikált példányát.
Két dolgot tehetsz. Dicsekedhetsz és panaszkodhatsz. Mindkettőt szívesen fogadom.
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Adatkezelési szabályzat | ASZF