Otthagynád a munkahelyed? Menj biztosra és indíts üzleti blogot!

Kategória: Ötletből - Siker | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Az üzleti blogolás a tartalommarketing leghatékonyabb eszköze. Arról szól, hogy a tudásodat osztod meg a piaccal, értéket adsz nekik és így az olvasóid akarnak majd tömegesen vásárolni tőled, nem pedig neked kell trükközni, tukmálni és szégyenkezni a marketinged miatt.

Lehet, hogy ezzel kellett volna kezdenem, de egyáltalán nem célom, hogy bárkit is erre az útra tereljek, mert ez egy speciális világ. Aki viszont rá akar lépni és segítséget keres, annak úgy érzem hasznos útmutatást sikerült összeraknom.

Otthagynád a munkahelyed? Menj biztosra és indíts üzleti blogot!
 
 
 


Tartalommarketing a gyakorlatban című könyv. 360 oldalas, kemény borítós, minőségi fűzött könyv. Nem csak tartós, de szép is.

 

Igyekeztem úgy megírni a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet, hogy azok se unják el magukat, akik már haladó vagy profi szinten használják az online marketinget. Ők is találhatnak benne olyan gondolatokat és technikákat, melyeket saját magam fejlesztettem ki, és ezért egyáltalán nem közismertek.

 

Elsősorban mégis azoknak szól a könyv, akik nem marketinggel kelnek és fekszenek, akiknek ez csak egy eszköz a sikerhez vezető úton.

Ezt a cikket is inkább azoknak szánom, akiknek még nincsen határozott céljuk, és ezért nem is tudják pontosan, hogy milyen eszközt válasszanak hozzá. Remélem az alábbi pár gondolat segíteni fog abban, hogy belevágj ebbe az izgalmas kalandba, amit a tartalommarketing tartogat számodra.

 

Az üzleti blogolás tökéletes minden alkalmazottnak, aki tele van ötletekkel és tervekkel

 

Azt mondják a magyar egy leleményes nép és tele vagyunk jobbnál jobb ötletekkel. Ha ez így van, akkor csak a biztatás hiányzik neked. Mégsem foglak a sikertréningek hurrá optimizmusával arra buzdítani, hogy kezdj el vállalkozni, bízz magadban, higgyél, és majd bevonzod a sikert. Ez egy veszélyes út, mert nem mindenki alkalmas vállalkozónak és nem minden ötlet alkalmas arra, hogy eltartson egy vállalkozást. Így pedig túl nagy a kockázat, hogy feladd a biztosan fizető, egyhangú állásod a bizonytalanul csillogó ígéretekért.

Inkább biztosítsd be magad és kerüld a bizonytalant. Ne kockáztasd addig az állásod, amíg nem tudsz átülni a már profitáló, vagy a berobbanás szélén álló vállalkozásodba.



 

Oké, de hogyan lehet felépíteni az ötletedet a munkahelyedről, pénz kockáztatás és vállalkozás alapítása nélkül?

 

A válasz egyértelműen az üzleti blog. Hiszen itt nincs más dolgod, mint elkezdeni írni az ötletedről. Tartalmat gyártani arról, amivel a legszívesebben foglalkoznál. Így az is ki fog derülni, hogy az ötleted mennyire életképes, és eleve csak egy karnyújtásnyira lesznek tőled az első vevőid. Ha nincs is terméked, akkor is gyűjtheted a blogoddal a feliratkozókat, és építheted az ügyfél adatbázisodat, a terméked vagy a szolgáltatásod jövőbeni ígéretével. Mondhatod azt, hogy tervezed megvalósítani az adott álmod, és ha az olvasódat érdekli, akkor iratkozzon fel a hírlevél listádra és azonnal értesíted, amint elindul.

Amíg készül az ötleted megvalósítása, arról fogsz írni, ami téged és a potenciális vásárlóidat érdekelheti. Így a feliratkozók és az érdeklődő olvasók számából pontosan tudni fogod, hogy érdemes-e belevágnod a megvalósításba vagy sem.

 

Otthagynád a munkahelyed? Menj biztosra és indíts üzleti blogot!
 
 
 

 

Mit csinálj, ha van egy jó mobil app ötleted? Írj róla.

 

Ha kitaláltál egy nagyszerű mobil applikációt arról, hogyan lehet a közösség erejével lophatatlanná tenni az autókat, akkor blogolj az ötletedről, az autólopásról, az autósok életét könnyebbé tevő appokról. Így biztos lehetsz abban, hogy a leendő vevőidet gyűjtöd magad köré.

Ha sokan feliratkoznak a hírlevél listádra, akkor azt is tudni fogod, hogy érdemes belevágni az ötlet megvalósításába. Amikor pedig készen lesz a mobil applikáció, akkor csak kiküldöd a levelet a korábban feliratkozottaknak és máris ömlenek a vásárlások.

 

Otthagynád a munkahelyed? Menj biztosra és indíts üzleti blogot!
 
 
 

 

Van egy vállalkozási ötleted, amibe beleszerettél?

 

Ha gyermek napközit akarsz nyitni, akkor cikkezz erről. Írj az ötleteidről, arról hogyan valósítanád meg, mitől lenne más, mint a többi hasonló hely és egyáltalán miért érzed fontosnak, hogy ezzel foglalkozz. Írhatsz cikkeket a gyereknevelésről, a fejlesztő játékokról, a foglalkozásokról és így biztos lehetsz abban, hogy olyan embereket vonzol magad köré, akik a potenciális vevőid lesznek, amint elindulsz.

Ha belevágsz a vállalkozási ötletedről való blogolásba, akkor rendkívüli dolgok fognak történni. Elkezded önmagadat is tovább képezni a témában, és egy év alatt a piacod elismert szakértője lehetsz. A köréd gyűlt emberektől pedig rengeteg támogatást és segítséget kaphatsz, amik motiválni és támogatni fognak az elindulásban.

A segítség lehet lelki támogatás, gyakorlati munkavégzés, társulás vagy pénzbeli hozzájárulás. Egyre népszerűbbek a közösségi finanszírozású projektek, ahol a kisemberek dobják össze az induló tőkét a vállalkozásokhoz. Ilyen oldalak a www.kickstarter.com és a www.indiegogo.com.

 

Ezt te is meg tudod valósítani azzal, hogy az olvasóidnak elővásárlási akcióként meghirdeted a termékedet. Így a befolyt összegből elindulhat a vállalkozásod és a megvalósítás.

 

Ismeretleneknek senki sem adna előre pénzt, de téged ismerni fognak, hiszen követnek és olvasnak. Tudják, hogy nem játszanád el a becsületed csak azért, hogy egyszer jól megszedd magad. Persze ezt sem muszáj, mert millió más módja van annak, hogy az üzleti blogod köré gyűlt emberek szívesen fizessenek neked.

Tarthatsz előadásokat és árulhatod videó vagy könyv formájában is az összegyűjtött tudásod. Az információ korában élünk, ne maradj ki belőle.

Játssz biztonsági játékot és a munkád mellett kezd el építeni az új életedet. Ne járj úgy, hogy addig halogatod, amíg már késő lesz, mert idővel sosem azt bánjuk meg, amit megtettünk, hanem azt, amit elmulasztottunk megtenni.

Annak a lépéseit, hogyan tudod ezt a gyakorlatban is megvalósítani, megtalálod a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvben.

 



Vissza

Címkék : TMGY, sikeres vállalkozás, induló vállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.