Tényleg van 23 trükk, amitől hatékonyabb lesz a marketinged?

Kategória: Ötletből - Siker | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Őszintén szólva fogalmam sincs. Sőt, azt gondolom, hogy teljesen másról szól a marketing.
 

Ettől még ugyanúgy hatnak rám is az újdonságok, a trükkök és a manipulációs technikák. Én mégis úgy döntöttem, hogy ezt máshogy, sokkal etikusabban akarom csinálni, anélkül, hogy lemondanék a hatékonyságól.

Ezért fordultam teljes figyelemmel a tudás megosztása felé. Ezért kezdtem el átadni mindazt, amit az évek alatt megtanultam, és így lett egy sima cikkből végül egy 360 oldalas könyv, aminek a Tartalommarketing a gyakorlatban címet adtam.
 

Tényleg van 23 trükk, amitől hatékonyabb lesz a marketinged?
 
 
 

 

A marketing egy trükk gyűjtemény? Technikák, amiket be kell gyakorolnod?

A tartalommarketing számomra egy stratégia és nem egy technikai vagy trükk gyűjtemény. Mégis vannak olyan okosságok, módszerek, amiket megtanítok neked a könyvben, hogy még eredményesebb legyél.

A lényeg továbbra is a tartalom, a mag, az egész stratégia alapja, a tudásod megosztása. Anélkül, egy olyan bűvész vagy, aki csak a trükköket mutat be egymás után és nincs kidolgozott műsorszáma. Az ilyen bűvész hiába ügyes, unalmas. A közönség elpártol tőle.
 

Érdekes módon a könyvemben (2016.12.) megírt technikák között sok olyan van, amikről egyre többet fogsz hallani 2018-ban, mert nem csak én fedeztem fel őket, hanem más szakemberek is elkezdték tanítani (főleg amerikában).



És akkor jöjjön néhány ütős technika a könyvből

 

Tényleg van 23 trükk, amitől hatékonyabb lesz a marketinged?
 
 
 

 

Annyira egyszerű lesz jól írnod, hogy magadra sem fogsz ismerni pár hónap múlva.

 

Szövegírási technikák

 

Ebből olyan sok van a könyvben, hogy nem is tudom, mit emeljek ki külön. Így inkább csak felsorolok párat:

  • Tudtad, hogy vannak olyan cikkek, amiket meg sem kell „írnod”, mégis imádnak az olvasók? Nem egy szoftver írja helyetted, ennél sokkal ügyesebb megoldás. Pl.: a szakértői cikkek.
     
  • Előre tudhatod, hogy miről kell írnod. Előre tudhatod, hogy miről akarnak olvasni a leendő vevőid. Ezeket a témákat olyan könnyedén begyűjtheted, hogy sosem fogsz ihlet hiányban szenvedni. Ráadásul automatizálható.
     
  • Tudtad, hogy a zseniális cikket az utolsó simítások teszik azzá? Van pár egyszerű lépés, amit meg kell tenned a megírt cikkeden és imádni fogják az emberek, megosztják, sztárolnak és ez meg fog látszani a bevételeiden is.

 

 

Tényleg van 23 trükk, amitől hatékonyabb lesz a marketinged?
 
 
 

 

Soha többet nem fog aggasztani, hogy mennyi lájkot kap egy posztod.

 

Facebook technikák:

 

  1. Hozz létre több hasonmás célközönséget. Ne csak a vásárlóidra, hanem minden olyan konvertálóra, akire szükséged van. Minél több ember konvertált, annál pontosabban fogja megtalálni azokat az embereket, akiket az adott ajánlat érdekel. Minél több profilt tud kielemezni a Facebook, annál pontosabban és jobban állítja össze helyetted a buyer personát (az ideális vevőid profilját).

    Erről bővebben a könyvem 252. oldalán írtam
     
  2. Az emberek a vásárlás és a tartalom fogyasztás terén is a kisebb eszközöktől a nagyobb eszközök felé mozognak. Utazás közben ránéznek a Facebookra és találnak ott egy érdekes tartalmat, de nem biztos, hogy elolvassák azonnal. Lehet, csak elmentik maguknak későbbre, de aztán sosem olvassák el. Ezért érdemes olyan hirdetéseket futtatnod, amit akkor látnak, ha leülnek a számítógép elé.

    Erről bővebben a könyvem 274. oldalán írtam




     
  3. Egyszerre több csatornán kommunikálj és nyugodtan küldheted ki ugyanazt az információt. A legjobb az egészben, hogy ez mind teljesen automatizálható. Neked semmi mással nem kell foglalkoznod, mint a írnod a tartalmakat. Azok pedig kikerülnek a Facebook oldaladra, a Google oldaladra, a hírlevél listádra, Web-push üzenetben, a linkedIn oldaladra és a Pinterest oldaladra. A legjobb az egészben, hogy mindezt meg tudod valósítani 2 ingyenes szoftverrel.

    Erről bővebben a könyvem 159. oldalán kezdődő fejezetben írtam, ami egy egészen nagy témát ölel fel. Hogyan lehet egyre több olvasód, akiknek érdemes kommunikálnod.
     
  4. Mi a legolcsóbb hirdetési forma a Facebookon és miért olyan egyszerű elkészíteni. Azt is megtudod, hogyan mehetsz biztosra, hogy a hirdetésed valóban olcsó és hatékony lesz, anélkül, hogy egy fillért is költöttél volna rá.

    Erről bővebben a könyvem 242. oldalán írtam
     
  5. Hogyan használd a vállalkozásodban a #hashtageket

    Erről bővebben a könyvem 214. oldalán írtam
     
  6. Miért kell és hogyan érdemes automatizálnod a like gyűjtést
     
  7. Milyen remarketing listákat érdemes építened és mit hirdess nekik

 

 

Tényleg van 23 trükk, amitől hatékonyabb lesz a marketinged?
 
 
 

 

Gyerünk, robbantsd be a YouTube csatornád. Egyszerűbb belevágni, ha kapsz gyakorlati segítséget.


YouTube Technikák:

 

  1. 5 módszer, hogyan gyárts egyszerűen olyan videókat, ami motiválja az embereket, hogy megnézzék és elkezdjenek vásárolni tőled.

    Erről bővebben a könyvem 186. oldalán írtam
     
  2. Milyen eszközökkel terelheted a videó nézőket az üzleti blogodra és hogyan támogatja a YouTube videó a kereső optimalizálásodat is.

    Erről bővebben a könyvem 200. oldalán írtam
     
  3. Hogyan aktiváld újra a YouTube videókkal az elveszettnek hitt olvasóidat.




     

AdWords technikák:

 

  1. Hogyan reklámozz fillérekből a legnagyobb hírportálokon?
  2. Adwords remarketing technikák. Milyen listákat építs, miket érdemes hirdetned nekik, hogyan állítsd be őket
  3. Milyen keresőhirdetéseket érdemes futtatnod, hogy az érdeklődőkből vevőid legyenek.

 

 

Amit még megtalálsz a könyvben:
 

  • Megtanulsz szegmentálni (kinek mit érdemes kommunikálnod),
  • Megtanulsz buyer personát készíteni a Facebook és a Google Analytics adatok alapján
  • Milyen a hatékony, mobilra célzott marketing stratégia
  • Hogyan adj el a korábbi vásárlóknak
  • Mit kínálj az olvasóidnak, hogy elkezdjenek végre vásárolni is tőled
  • 74 oldalnyi eszközt és technikát mutatok arra, hogyan tudsz ingyen (az időddel) egyre több olvasóra szert tenni (akik aztán vásárolni is fognak).
  • Mik azok a technikák, amikkel egy cikk képes azonnal eladni nyomulás nélkül

 

Ha ideáig eljutottál az olvasásban, akkor nem lenne érdemes lenne letöltened a könyv ingyenes fejezeteit is?


Olvass bele a könyvbe.
Kérd az ingyenes fejezeteket.

 

Vagy..

 



Ne felejtsd el másokkal is megosztani a cikket. Köszönöm.

 

Vissza

Címkék : TMGY, tippek

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.