Mi tehetsz, ha olvasóid csendes megfigyelők maradnak?

Félelem. Pánik. Sokszor életösvények előtt állva szorongva próbálunk egyről kettőre lépni, de a félelem megbénít. Ha félsz, mondj...

Motiválócikkek írása – a közöny helyét a lelkesedés veszi át

A blogodnak és benne a cikkeidnek a legfontosabb szerepe, hogy tudást adjanak át. Azonban ez nem korlátozódhat csak az információ...

Ősi eszköz, amivel zseniálisan hathatsz a célcsoportodra?

Egy ősi eszköz, ami még az értékesítőidnél is sikeresebben hathat a célcsoportodra? Nem számít, hogy milyen nyelvet beszél valaki,...

Hatásosabb kommunikáció a szavaknál?

Ami még a legjobb szavaknál is hatásosabb – írja Jana Kriszta Szövegírás szenvedéllyel c. könyvében. Te pedig szemöldököd vonod fel...

Frappánsan megírt cikked ennél a pontnál fog kivérezni

Ha őszinte vagy magaddal, akkor te is belátod: egy cikk címéből bizonyos következtetéseket vonsz el. Ezért a cikked megírásának...

Hogyan írj olyan értékesítési szöveget, ami 4x több forgalmat hoz

Mitől hatékony vagy mondhatnám azt is, tökéletes egy sales szöveg? Attól hogy elad.   Lehetne csűrni és csavarni, de ez a...

Milyen a tökéletes funnel? + Ingyenes template

  Az online marketing és mindazok, akik eladásban gondolkodnak a funnelek megszállottjai. A sales funnel a leggyakrabban használt...

Hol van a pénz az üzleti blogolásban?

Mert nem csak olvasókra van szükséged, hanem vevőkre is. Lehetőleg azonnal. Mert tartalmat gyártani jó dolog, de csak akkor fogod...

CAC modell megmondja meg mennyit költs tartalomgyártásra

A CAC (Customer Acquisition Cost), nem más, mint az ügyfélszerzési költség. Hiszen erre kíváncsi minden vállalkozó, hogy mennyibe is...

így automatizáld a tartalommarketinged, hogy egyre több vevőd legyen

  Az elmúlt időszakban kevesebb cikk jelent meg ezen az üzleti blogon, mert a háttérben fejlesztettünk és építettük a...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.