CAC modell megmondja meg mennyit költs tartalomgyártásra

A CAC (Customer Acquisition Cost), nem más, mint az ügyfélszerzési költség. Hiszen erre kíváncsi minden vállalkozó, hogy mennyibe is...

Olvass tovább
Látogatókból - Bevétel | 2018 március 13

így automatizáld a tartalommarketinged, hogy egyre több vevőd legyen

  Az elmúlt időszakban kevesebb cikk jelent meg ezen az üzleti blogon, mert a háttérben fejlesztettünk és építettük a...

Olvass tovább
TartalomMarketing | 2017 november 8

Hogyan használd a tartalommarketinget a webáruházadnál vevőszerzésre és megtartásra?

Ha egy érvet kell hoznom, hogy miért érdemes a webáruházaknak tartalommarketinggel foglalkoznia, akkor a konverziónövekedést említeném....

Olvass tovább
Látogatókból - Bevétel | 2016 november 16

Landing Page halott. Megölte az értékesítési folyamat legelső eleme, a …

  A sales funnel, vagy értékesítési folyamat, vagy tölcsér, vagy marketing automatizmus mind ugyanazt jelenti. Egy olyan, előre...

Olvass tovább
Több olvasó | 2016 május 27

Olvassák a blog.hu oldalad, de nincsenek vevők? Ezt csináld.

  Egy korábbi cikkemben, arról írtam, hogyan lehet 22.750 olvasód, 90 perc alatt. Ami lényegében azt mutatta be, hogyan kerülhetsz ki...

Olvass tovább
TartalomMarketing | 2016 február 23

Hogyan lesz kézzel fogható előny a cikkeidből?

  Kezdjük azzal, hogy minek is gyártunk tartalmakat...   Üzleti blogot azért vezetünk, hogy növekedjen az ügyfeleink...

Olvass tovább
 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.