olvasó

Biztos módszer, hogy elolvassák a következő cikkedet

Az agyunk általában becsap minket, gyakran azokra a dolgokra emlékezünk leginkább, amelyek „nem teljesek”. Motiváltabbak vagyunk a már...

Hogyan publikálj úgy, hogy vásárolni akarjanak tőled?

Vannak olyanok, akik nem szeretik a statisztikákat; vannak, akik a száraz tulajdonságok és tények vizén élnek át viharos utazást és...

Mit érdemes hirdetned, hogy visszatérjenek a hűtlen olvasóid? - az elfeledett örökzöld tartalmak

Az örökzöld tartalom értelemszerűen nem olyasmi, ami egy hónap múlva már csak a könyvtár eldugott sarkában lehet értékes. Ha van...

Hogyan használd a hashtag-et organikus forgalomszerzésre?

Létezik a megírt cikkeid posztolásának egy elhanyagolt részterülete, ami úgy suhan el a figyelmed mellett, mint a leggyorsabb galaxis...

A tartalommarketing egyik legnagyobb kihívása?

A Digital Psychology olyan kutatásokkal áll elő, amik az alkalmazott pszichológiának a terepére evezve a marketingedben is beépíthető...

Rengeteg olvasót hoz anélkül, hogy meg kellene írnod: a VIRAL cikkről

A tematika, a felépítés és a módszer is teljesen ugyanaz sok tízezer oldalnál, akik ugyanezt a technikát használják Amerikában, amiről...

Új olvasók a blogodnak, a SEO finomságok segítségével

A legtriviálisabb lehetőség új olvasók szerzésére: a SEO (Keresőoptimalizálás). Amikor a Google kereső hoz a blogodra új olvasókat. De...

Építs közösséget a kihívásra invitáló cikkekkel

A motiváció az az erő, amely aktiválja a siker motorját. Biztasd és lelkesítsd az olvasóidat, hogy induljanak el azon az úton, ami a...

Mi tehetsz, ha olvasóid csendes megfigyelők maradnak?

Félelem. Pánik. Sokszor életösvények előtt állva szorongva próbálunk egyről kettőre lépni, de a félelem megbénít. Ha félsz, mondj...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.