Cikkek tőle: Bártfai Balázs

Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Mennyit költs tartalommarketingre? A CAC modell megmutatja

A CAC (Customer Acquisition Cost), nem más, mint az ügyfélszerzési költség. Hiszen erre kíváncsi minden vállalkozó, hogy mennyibe is...

így automatizáld a tartalommarketinged, hogy egyre több vevőd legyen

  Az elmúlt időszakban kevesebb cikk jelent meg ezen az üzleti blogon, mert a háttérben fejlesztettünk és építettük a...

Mik a piacod legnépszerűbb tartalmai? Ez a szoftver megmondja

A Semrush csapata egy zseniális újdonsággal állt elő: Topic research Ez a szoftver segít neked abban, hogy megtaláld a piacodon a...

Miért ne posztolj minden nap (és mit tegyél helyette)

Valaki valahol azt mondta a bloggereknek, hogy minden nap posztoljanak. Tehát ezt csinálod. És a legjobb formádat hozod. De a mindennapos...

27 tartalommarketing könyv és még több blog, amiből sokat tanulhatsz

  Mivel már több megkeresést kaptam, hogy segítsek szakdolgozatokhoz tartalommarketing könyveket ajánlani a saját könyvemen felül,...

Hogyan használd a webáruházadnál vevőszerzésre és megtartásra a tartalommarketinget?

Ha egy érvet kell hoznom, hogy miért érdemes a webáruházaknak tartalommarketinggel foglalkoznia, akkor a konverziónövekedést említeném....

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?

  A Facebook keretekkel a felhasználók kifejezhetik a szimpátiájukat egy adott mozgalommal, márkával vagy üggyel kapcsolatban. Az...

Csomó dolgot csak halogatsz? Segít neked ez a chatbot

Már 20 perce görgetem a Facebookot, elolvastam az összes hírt, megnéztem az összes vicces oldalt és most felállok, hogy vizet igyak....

Honnan tudhatod, hogy túl öreg vagy a tartalommarketinghez?

2017.10.13.-án pénteken (péntek 13 ) felkért előadónak a Centrál Média, és valami olyan történt ott velem, ami azelőtt még soha......

[Haladó anyag] Hogyan oldottam meg a tartalomgyártás a Trello, és a Pocket segítségével

Amikor eldöntöttem, hogy a cégemet a tartalommarketing útjára terelem, tudtam, hogy lesznek új kihívások, amiket meg kell majd oldanom....

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.