Cikkek tőle: Bártfai Balázs

Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Hogyan írj forgalom négyszerező értékesítési szöveget

Mitől hatékony vagy mondhatnám azt is, tökéletes egy sales szöveg? Attól hogy elad.   Lehetne csűrni és csavarni, de ez a...

A tökéletes tartalom funnel + letölthető template

  Az online marketing és mindazok, akik eladásban gondolkodnak a funnelek megszállottjai. A sales funnel a leggyakrabban használt...

Hol van a pénz az üzleti blogolásban?

Mert nem csak olvasókra van szükséged, hanem vevőkre is. Lehetőleg azonnal. Mert tartalmat gyártani jó dolog, de csak akkor fogod...

A tartalommarketing nagy hazugsága: mérhetetlen egy tartalom megtérülése

A CAC (Customer Acquisition Cost), nem más, mint az ügyfélszerzési költség. Hiszen erre kíváncsi minden vállalkozó, hogy mennyibe is...

Automatizmus, amitől egyre több vevőd lesz az olvasóidból

  Az elmúlt időszakban kevesebb cikk jelent meg ezen az üzleti blogon, mert a háttérben fejlesztettünk és építettük a...

[szoftver ajánló] Miről írj, hogy tele legyél olvasókkal?

A Semrush csapata egy zseniális újdonsággal állt elő: Topic research Ez a szoftver segít neked abban, hogy megtaláld a piacodon a...

Miért ne posztolj minden nap (és mit tegyél helyette)

Valaki valahol azt mondta a bloggereknek, hogy minden nap posztoljanak. Tehát ezt csinálod. És a legjobb formádat hozod. De a mindennapos...

27 tartalommarketing könyv és még több blog, amiből sokat tanulhatsz

  Mivel már több megkeresést kaptam, hogy segítsek szakdolgozatokhoz tartalommarketing könyveket ajánlani a saját könyvemen felül,...

Hogyan használd a tartalommarketinget a webáruházadnál vevőszerzésre és megtartásra?

Ha egy érvet kell hoznom, hogy miért érdemes a webáruházaknak tartalommarketinggel foglalkoznia, akkor a konverziónövekedést említeném....

Hogyan használd a vállalkozásodban a Facebook Frame, avagy a kamera effekt eszközt?

  A Facebook keretekkel a felhasználók kifejezhetik a szimpátiájukat egy adott mozgalommal, márkával vagy üggyel kapcsolatban. Az...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.