Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Mert nem csak olvasókra van szükséged, hanem vevőkre is. Lehetőleg azonnal. Mert tartalmat gyártani jó dolog, de csak akkor fogod...
A CAC (Customer Acquisition Cost), nem más, mint az ügyfélszerzési költség. Hiszen erre kíváncsi minden vállalkozó, hogy mennyibe is...
Az elmúlt időszakban kevesebb cikk jelent meg ezen az üzleti blogon, mert a háttérben fejlesztettünk és építettük a...
A Semrush csapata egy zseniális újdonsággal állt elő: Topic research Ez a szoftver segít neked abban, hogy megtaláld a piacodon a...
Valaki valahol azt mondta a bloggereknek, hogy minden nap posztoljanak. Tehát ezt csinálod. És a legjobb formádat hozod. De a mindennapos...
Mivel már több megkeresést kaptam, hogy segítsek szakdolgozatokhoz tartalommarketing könyveket ajánlani a saját könyvemen felül,...
Ha egy érvet kell hoznom, hogy miért érdemes a webáruházaknak tartalommarketinggel foglalkoznia, akkor a konverziónövekedést említeném....
A Facebook keretekkel a felhasználók kifejezhetik a szimpátiájukat egy adott mozgalommal, márkával vagy üggyel kapcsolatban. Az...
Már 20 perce görgetem a Facebookot, elolvastam az összes hírt, megnéztem az összes vicces oldalt és most felállok, hogy vizet igyak....
2017.10.13.-án pénteken (péntek 13 ) felkért előadónak a Centrál Média, és valami olyan történt ott velem, ami azelőtt még soha......
Adatkezelési szabályzat | ASZF