Most igazán megéri időben megrendelned a tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet, mert az első 250 rendelő megkapja a TOP marketingesekkel és szakértőkkel készített interjúkat. Összesen 7 fantasztikus, egyenként 1 órás hangfelvételt készítettem, amiket árulni lehet, annyira hasznosak és szórakoztatóak lettek.
Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője. A vele készült interjúban a Facebook reklámozás kulisszatitkairól beszélgettem.
Ha időben rendelsz, megkapod Lévai Richárddal készült interjú teljes hanganyagát
Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője. Az idén 17 éves RG Stúdió marketing vezetője és egyik alapítója. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került a Diktio Labs kutatásában, 2016-ban a VOSZ az Év Vállalkozója díjával tüntette ki.
A vele készült interjúban a Facebook reklámozás kulisszatitkairól beszélgettem.
Richárd cége folyamatosan teszteli a Faebook újításait, így elképesztően sok gyakorlati tapasztalattal rendelkezik arról, hogy milyen hirdetési lehetőségeid vannak a Facebookon és melyik, milyen típusú vállalkozásnál működik a leghatékonyabban.
Cége referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor. Mindezt pedig a marketingről megszerzett tudásának megosztásával kezdte. Blogolt, videókat készített, könyvet írt és előadott a témában. Azt tette, amit a könyvben is részletezek, elkezdett értékes tudást adni az embereknek és edukálni a saját piacát. Nem félt, hogy ha elmondja mindenkinek, hogyan kell beállítani egy Facebook oldalad, akkor majd kevesebb ügyfele lesz. Milyen igaza lett.
Az értékes tudás megosztása nála is meghozta a sikert. Azóta is folyamatosan osztja meg a Facebookról szerzett legfrissebb tapasztalatait.
Az interjúban beszélgetünk azokról az eszközökről, amikhez csak az idődet kell használni, hogy egyre több olvasót szerezz, akik majd vásárolni is akarnak tőled. Szóba kerül a bizalom építés és az élmény fokozása, valamint a Facebook jövőbeni tervei, már amiket ki lehet következtetni az eddigi fejlesztésekből.
Részletesen belemegyünk a Facebook hirdetési rendszerébe, a lead gyűjtésbe, a szegmentációba.
Richárd említ néhány igazán izgalmas új hirdetési lehetőséget, példákat hozunk, hogy milyen vállalkozásnak, milyen hirdetési típusokat érdemes használnia. Ráadásul mindezt egy teljes marketing folyamatba foglalva, hogy ne csak egy trükköt vagy technikát kapj, hanem egy komplett szemléletmódot és egy olyan folyamatot, aminek segítségével az első találkozástól a visszatérő vásárlásig, átlátod a lépéseket.
Itt van egy pár perces rész az elejéből. A folytatás csak egyre jobb lett :)
A teljes interjú 60 perces és a könyvhöz adom neked ajándékba
Ne csak ezért, de ha tetszett az interjú, akkor rendeld meg a Tartalommarketing a gyakorlatban könyvet és legyél az első 250 vásárló között.
Ha van olyan ismerősöd, akivel megosztanád, csak kattints lent a megosztási ikonokra.
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Adatkezelési szabályzat | ASZF