Szia, Bártfai Balázs vagyok és bemutatom a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet.
Tartalommarketing a gyakorlatban könyv
Hasonló egy sima könyvhöz, mint azok a marketing anyagok, amik a legtöbbet segítettek. Ez viszont kemény kötésű, fűzött így iszonyú tartós, ami külön jó, mert sokszor fogod elővenni.
És ez CSAK az előnyök egy apró része.
A tartalommarketing jól használva iszonyúan hatékony.
A könyvhöz készült interjúban, Wolf Gábor azt mondta, csak ezt használná, ha újra kellene építenie a cégét.
Gál Kristóf ennek köszönheti, hogy az egyszemélyes vállalkozásából az egyik legnagyobb Adwords ügynökség lett.
Az Online katapultos srácok pedig az értékadó tartalomnak köszönhetik, hogy kudarcnak tűnő kampányuk végül sikeres lett.
A Kreatív kontroll pedig egyértelműen ennek köszönheti a sikerét.
A könyv tartalma röviden összefoglalva
Miért neked kellene fáradni, hogy kikutasd és megtanulni a legjobb módszereket, majd egy működő rendszerbe foglald azokat? Amikor itt van neked készen ez a könyv.
Igazságtalan, hogy olyan kevesen ismerik és használják ezt a tudást.
A tartalommarketing a gyakorlatban, nem egy szakkönyv azoknak, akik blogolnak. Nem egyetemi értekezés a tartalommarketingről. Színtiszta gyakorlat egy olyan vállalkozótól, aki 12 éve tolja online és azt látja, hogy ez a módszer most sokkal hatékonyabb, mint valaha.
Ütősebb, mint szénné optimalizált landing page oldalak, amiket csak az talál meg, akikért KOMOLY összegeket fizettél a Facebook-nak vagy a Google-nak.
Az értéket adó tartalom tökéletesen szegmentál, célzott kommunikációt tesz lehetővé és erőszakmentesen tereli az érdeklődőket az értékesítési folyamatodba.
A legjobb mégis az, hogy valódi értéket teremtesz és nem átvered, manipulálod a piacod, hogy valahogy pénzt tudj kivenni az emberek zsebéből. Értéket adsz a tartalmaiddal, tanítod a piacod, és tényleg jobb helyé teszed a világot!
Te is szívesebben olvasol el egy cikket, ami tanít valamit…. miközben a reklámok, a hírlevelek, a felugró ablakok és a Youtube videókat megszakító idegesítő reklámok, csak nyomorrá teszik az életünket. Kasszás Erzsi óta többet jársz a CBA-ba? A Notionótól veszed a parfümöket és rohantál a patika… az „anya, de MIIIÉÉÉÉRT” gyógyszert venni?
A könyv gyakorlati lépései össze vannak foglalva a fejezetek végén és vannak feladatok, amik segítenek, hogy az ötleteidet könnyebb legyen átültetni a gyakorlatba.
A könyvben gyakorlati feladatokat is találsz, amik segítenek az olvasottakat átültetni a gyakorlatba
A könyv tele van hasznos szoftverekre mutató linkekkel, amik sosem fognak elavulni, mert egy központi weboldalon vannak karbantartva. A linkeket pedig QR kóddal vagy rövidített formában érheted el.
QR kód visz a könyvben található linkek gyűjteményére, így azok sosem évülnek el, mert karban lesznek tartva
A könyv annyira szép, hogy a könyvespolcodon is jól mutat, az irodádba kitéve pedig azt mondja el rólad, hogy te a tudás megosztás híve vagy, aki értéket ad az ügyfeleinek és nem csak a pénzükre hajt.
A legnagyobb nemzetközi marketingesek is ezt a módszert használják, hogy dollármilliókat keressenek. A nagy multik pedig annyira félnek a módszer elterjedésétől, hogy az Adidas bejelentette, hogy abbahagyja a tévé reklámokat, a red bull pedig saját tartalomügynökséget tart fenn, aminek a kapacitásáért sorban állnak a multik. Megpróbálják befoglalják a kisvállalkozások elől az online piacokat.
Ha kicsit is olyan vagy, mint én… akkor inkább a saját vállalkozásoddal foglalkoznál, azzal, amit valóban szeretsz, nem pedig a marketinget tanulnád, honlapokat szerkesztgetnél, reklámokat optimalizálnál, látogatottsági statisztikákat és hőtérképeket bújnál naponta, hogy megtaláld min lehetne még csiszolni.
Én ezt mindig is utáltam. Az automatizálásban hiszek. ha pedig egyvalamivel foglalkoznom kell, az legyen a szakmai tudásom megosztása és ne marketing varázsolgatás.
Ha abból élnék, hogy a marketing tudásomat tenném pénzzé, akkor inkább arra biztatnálak, hogy igenis foglalkozz egyre többet a marketingeddel. Tanulj meg új és új trükköket, töltsd meg a konferenciáimat és mindig, minden egyes percben, szüntelenül kövesd a tanításaimat, mert ha lemaradsz a pokol kénköves tüze zúdul majd az egyre nyomorultabb vállalkozásodra, a vevők pedig menekülnek majd tőled, mint Godzilla elől a betanított statiszták. De nem mondok ilyet, mert ez nem igaz. Ez csak ijesztgetés lenne.
Építs inkább folyamatot és foglalkozz a legfontosabb részekkel. A finomságokat majd megcsinálják azok a kivitelező szakik, akiket könnyedén ki tudsz fizetni, mert már masszívan nyereséges a vállalkozásod.
A könyv ára pedig csak 4990 Ft
Ennyit úgy is elköltenél a cégedre. De most komolyan, mennyit égettél már el fölösleges reklámokra vagy cuccokra? Mennyibe került a legutóbbi előadás? Mennyi információd maradt meg belőle?
Sok, kevés..de azért jó lenne, ha bármikor le tudnád venni a polcrol, hogy belelapozz, nem?
A Tartalommarketing a gyakorlatban könyv segítségével,
Ez az első kemény kötésű marketing könyv. Így nem fog a lapjaira széthullani, a kutya is nehezebben rágja szét és évekig ilyen gyönyörű marad.
Ha most rendelsz, akkor
De ha most gyorsan cselekszel és , akkor megduplázom, nemis, legalább megtriplázom mindazt, amit kapsz.
Tudom a 4990 Ft majdnem 5000, és van akinek ez igen sok pénz. De tudod mit, ha mégsem tetszik a könyv küld vissza és harag nélkül visszaadom az árát.
Kattints a rendelési linkre, add meg az adataidat, majd fizess bankkártyával. És Fontos, hogy legyél benne az első 250 rendelő között :)
Átutalással, utánvéttel nem tudod megvenni. Csak online és csak bankkártyával.
Mivel szakkönyvnek minősül így céges kártyával is vásárolhatsz. A számlát azonnal küldjük a sikeres vásárlás után, így a könyvelőd sem fog morcoskodni.
Ráadásul házhoz visszük és a kezedbe adja a futár. Van ennél kényelmesebb?
Szerintem, érdemes lenne megrendelned, ha már végigolvastad ezt a cikket:
Ui.: Ugye mennyivel másabb volt ez a tartalom, mint az az értékesítő videó, amin bemutattam, hogy milyen "gáz" a teleshop stílusú, erőszakos értékesítés? Pedig a szöveg pár szó eltérésével pontosan ugyan az.
Ha nem tudod miről van szó, akkor nézd meg ezt a videót:
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Adatkezelési szabályzat | ASZF