Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...

Kategória: Látogatókból - Bevétel | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

 

Hogyan növelheted az e-mail listád méretét?

Építkezz a termékeiden keresztül. Itt van rá 18 zseniálisan egyszerű módszer.

 

Az e-mail lista gyűjtésének fontosságáról ebben a cikkünkben olvashatsz.

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

 

Email gyűjtés számla küldésekor

 

Bármilyen okkal is kéred el a vevőd e-mail címét, az egy jó lehetőség arra, hogy címlistát építs.

Ilyen alkalom az is, amikor elkéred az e-mail címét, hogy elektronikus számlát küldj neki vagy elküldd egy korábbi számla másolatát.

Ilyenkor az e-mail címét berakhatod egy listába.

A magyar jogszabályok miatt bizonyosodj meg róla, hogy céges e-mail címet adjon meg. Céges e-mail cím lehet @gmail.com cím is. Nem a forma határozza meg, hanem a felhasználás.

Céges címre ugyanis probléma nélkül küldhetsz e-maileket.

 

Illeszd be az e-mail kérő mezőt, a rendelési folyamatodba

 

Ha webáruházad van, akkor ott a remek lehetőség, hogy elkérd a vásárlód email címét a vásárlási folyamat során.

Ha ezt sikerül megtenned a kosár előtt, akkor még a kosárelhagyásokat is tudod kezelni. A kosárelhagyás egy nagy probléma a webshopok esetén. Arról van szó, hogy a leendő vevő kosárba teszi a terméket, eljut a pénztárhoz, de ott valamiért távozik.

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

 

Lehet megijedt a szállítási költségtől, lehet valami más bizonytalanította el. Bármi is történt, ha előtte megadta az e-mail címét, akkor van lehetőséged visszacsábítani. Egyébként csak a jó tündér segíthet visszaszerezni a látogatód.

 

Felkínálhatsz például kedvezmény kupont az e-mail címért cserébe.

 

Igen, ez egy nagyon ősi trükk.

Mégis remekül működik online is. Egyszerűen csak készítesz egy olyan ajánlatot, ami arról szól, hogy adja meg az e-mail címét és cserébe kap egy kedvezmény kupont.

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

Az ajánlatot akkor érdemes megjeleníteni neki, amikor elhagyni készül az oldalt vagy a vásárlás előtt. Így akkor is tudsz vele kommunikálni, ha végül nem ad le rendelést. Márpedig az emberek 96% rendelés nélkül távozik a honlapodról.

Legalább az e-mail címüket szerezd meg.

 

Adj ajándékot az e-mail címért cserébe.

 

Lehet, hogy olyan terméket árulsz, amiből nem tudsz kedvezményt adni.

Például nagyon kicsi a hasznod az adott terméken, vagy nem tudsz olyan kedvezményt adni, ami felkelti a vevőd érdeklődését. Ki jön izgalomba 15% kedvezmény láttán?

Ha nincs kedvezmény, akkor jön az ingyenes ajándék az e-mail címért cserébe.

Ez lehet termék minta, promó ajándék vagy valami digitális termék. Bármi, ami elég értékes a látogató számára.

 

Adj Elővásárlási ajánlatot

 

A legtöbb ember elköveti azt a hibát, hogy addig vár, amíg a termék elkészül és akkor kezdi el árusítani.

Te ne kövesd el ezt a hibát

Ha van egy termék ötleted, akkor kezd el árulni. Még azelőtt, hogy egy fillért is költöttél volna a gyártására.

Ezt a módszert használja a legtöbb startup vállalkozás. Erre épülnek a közösségi finanszírozó oldalak is.

 

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

 

A termék elkészülte előtt, összegyűjtik a potenciális vevők e-mail címét és csapnak egy nagy hírverést a jövőbeni a terméknek.

 

Az elővásárlás ígéretével nagyon hatékonyan lehet listát építeni. De nem csak erre jó. Használhatod arra is, hogy:

 

  1. Szelektálj az ötleteid között, hogy melyiket érdemes megcsinálnod. Amelyikre van igény (feliratkoznak a listádra), azzal kezdj foglalkozni.
     
  2. Felmérheted a jövőbeni keresletet, a még el sem készült termékedre.
     
  3. Potenciális pénzt gyűjtesz. Hiszen, ha készen van a terméked, csak ki kell küldened a listádra és özönlenek a rendelések.
     
  4. Ötleteket gyűjthetsz a feliratkozóktól, hogy milyen irányba érdemes elvinned a termék fejlesztését. Mi lenne az a plusz, aminek igazán örülnének.

 

Ehhez nem kell mást tenned, csak készíteni egy landing page oldalt.

Ezen az oldalon elmondani, milyen problémára találtál megoldást. Leírod, hogyan oldanád meg a problémát a termékeddel. Ez az oldallal pedig gyűjtöd az érdeklődők email címeit.

Zseniális koncepció. Nem csak azt tudod meg, hogy hasznos-e a jövőbeni terméked, nem csak reklámot csapsz a termékednek, nem csak összegyűjtöd előre a vevőidet… de hatalmas motivációt is kapsz, hogy befejezd a terméked megvalósítását.

Vagy épp rengeteg pénzt spórolsz azzal, hogy időben kiderül a terméked haszontalansága vagy a piacod éretlensége.

Bárhogyan is lesz, te csak nyertél.

 

Készíthetsz csalit, ami egy ingyenes, de értékes termék

 

A csalid felkínálod a látogatóidnak az e-mail címért cserébe. Ez a valami ingyenes, de elég értékes. Olyan, amiért fizetni is hajlandó lenne (ez e-mail cím is egyfajta fizető eszköz).

Ez lehet e-book, videó, webinar, tanulmány, hanganyag, minta… bármi aminek értéke van és kerül többletköltségbe az előállítása.

 

A csalidat reklámozhatod bannerrel az oldal jobb sávjában, bannerrel a cikked tartalmában, de akár szövegesen is egy kiemel boxban.

 



 

Állíts be, lemaradtál feliratkozást

 

Ha van határidős ajánlatod, ami lehet egy kurzus, előadás vagy egy kampány, akkor tökéletesen tudod használni ezt a technikát.

 

Amikor lejár a jelentkezési határidő, akkor csak beállítasz egy lejárt oldat.

Ezen az oldalon elmondod, hogy sajnos a jelentkezésről már lecsúszott, de hamarosan újra megtalálja itt a keresett információt.

Hogy ne maradjon le legközelebb, adja meg az e-mail címét és értesítést küldesz a kapunyitásról.

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

Így a korábbi kampányod akkor is pénzt termel neked, ha éppen inaktív.

Érdemes a feliratkozási konverzió növelésének érdekében sürgetést használni. Mondhatod azt, hogy az előadásodra, csak 100 hely van, így aki későn jelentkezik lemarad. Aki viszont feliratkozik, azt azonnal értesíted, amint újra lehet helyeket foglalni.

 

Csinálj eseményt

 

Nem az a cél, hogy megtölts egy Stadiont emberekkel. Gondolkozhatsz kisebb léptékben is.

Szervezhetsz pár fős eseményeket is és erre nagyszerű eszköz a Facebook. Igaz ott nem gyűjtesz e-mail címeket, de minden érdeklődővel tudsz kommunikálni. Így akár terelheted őket egy e-mail regisztrációs formra is.

A másik lehetőség az Eventbrite. Ezzel az eszközzel egyszerűen hozhatsz létre rendezvényeket, promotálhatod azokat és kezelheted a vásárlóid listáját.

Tudod mi kell ahhoz, hogy jelentkezz egy ilyen eseményre? Meg kell adnod az e-mail címed.

Az e-mail címeket pedig automatikusan át tudod emelni a hírlevélküldő szoftveredbe.

Zseniális, nem?

Nem kell nagy eseményben gondolkodnod. Elég, ha értéked ad egy kisebb közösségnek. Ha édesanyák a célpiacod, akkor miért ne szervezhetnél baba szépségversenyt kislányoknak?

Egyértelmű, hogy a célpiacod fog jelentkezni az eseményre.

Külön hasznos, hogy az esemény eleve nagy bizalmat és szakértői státuszt kölcsönöz neked. Így amikor a megszerzett e-mail címeket marketing célokra fogod használni, máris egy előmelegített lelkes listának küldöd ki az ajánlatodat.

 

A Facebook események kicsit másképpen működnek. Ott, ha zártkörű eseményt hozol létre (csak meghívással lehet csatlakozni), akkor az üzenet küldésnél be tudod pipálni, hogy „csoportos üzenet” és így mindenkinek tudsz üzenni. Olyan, mintha e-mailt küldenél, csak nem automatizált és nem kerülhet spam mappába.

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

Ha nyilvános az esemény (bárki jelentkezhet), a csatlakozók száma határozza meg, hogy küldhetsz-e csoportos üzenetet vagy sem. Jelenleg ez 2.000 Fő.

Azonban a Facebook is alkalmas arra, hogy növeld az e-mail listádat. Csak közbe kell iktatni még egy lépést. Az e-mail címét nem akkor kéred be, amikor a facebook eseményhez csatlakozik, hanem utána tereled át egy feliratkozási oldalra.

Az eseménynél be tudsz állítani egy jegyvásárlás linket, amit akkor is érdemes használnod, ha ingyenes az esemény. Itt egyszerűen bekérheted az e-mail címét.

Másik megoldás, ha az esemény posztokban linkelsz olyan oldalt, ahol bekéred az e-mail címét, mondjuk a helyfoglalás miatt.

A módszer akkor nagyon hatásos, ha van benne sürgetés.

Legyen határidő vagy férőhely korlát. Mondd, hogy létszám korlát van és azzal biztosíthatja a helyét, ha regisztrál az eseményre a megadott honlapon.

A nagy előnye a módszernek, hogy a Facebook, az eseményeket nagyon hatásosan promotálja. Elég egy jó kép és egy jó cím és máris futótűzként terjed.

 

Legyél Meetup házigazda

 

A Meetup olyan, mint egy esemény, csak sokkal szűkebb rétegnek és sokkal célzottabban. Ez lényegében egy közösség azoknak az embereknek, akik szeretik fejleszteni magukat.

A Meetup lényege, hogy kimozdítsa az embereket a számítógép elől és személyes találkozók felé terelje a kommunikációt. Nagyon jól lehet ismertséget, bizalmat és kapcsolatokat építeni a Meetup rendezvényeken.

Budapesten nagyon sok Meetup rendezvényen vehetsz részt. Nem kell más hozzá, csak letöltöd az applikációt: Meetup.com és beállítod a helyszínt.

Máris láthatod, hogy a következő napokban milyen Meetup előadásokra ülhetsz be.

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

A Meetup események ingyenesek vagy jelképes összeget kérnek, amiért cserébe valami harapnivalót is kapsz.

A Meetup közösséghez úgy tudsz csatlakozni, hogy meg kell adnod az e-mail címedet is.

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

Ezeket az e-mail címeket mind megkapod, amikor rendezel egy ilyen Meetup eseményt.

Minél érdekesebb az eseményed, annál többen csatlakoznak hozzá és annál több kapcsolati adatot tudsz összegyűjteni.

 

Legyél előadó egy rendezvényen

 

Miért akar valaki előadni mások eseményén?

Talán mert szereti megosztani a tudását. Talán mert ez egy tökéletes terepe a szakértői imázs építésére. Talán mert jól lehet értékesíteni egy előadással.

De van még egy oka annak, amiért érdemes előadásokat vállalnod. Biztos kitalálod :) Ugyanis….(dobpergés) remek lehetőség arra, hogy e-mail adatbázist építs.

A legegyszerűbb módszer az, ha az előadásod végén kiírod, hogy a teljes prezentációd és / vagy a bónuszokat letölthetik ezen az oldalon: www.domained.hu/landing-page

 

Megvalósítása:

Egyszerűen csak csinálsz, egy lead gyűjtő (landing page, ami e-maileket gyűjt) oldalt, mondjuk a DomainFlotta Honlapszerkesztőjével és aki megadja az e-mail címét annak automatikusan elküldöd az ígért anyagot.

Egy ilyen oldal konverziója rendkívül magas, hiszen személyesen találkoztak veled és aki eljut erre az oldalra azt lenyűgözte az előadásod. Ők szinte izzóan meleg leadek és könnyen terelhetők a vásárlás irányába.

 

Add hozzá kézzel az e-mail címét a listádhoz

 

Ez nem túl szerencsés eset, de jobb, mintha semmilyen adatot nem gyűjtenél.

Ennél a stratégiánál az ügyfeled helyett, te iratkozol fel a hírlevél listára. Elvégzed helyette a műveletet.

Ez történhet azért, mert az értékesítési folyamatodba nem tudsz beiktatni olyan automatizmust, amitől átkerül az e-mail a hírlevél listádra. Ilyenkor érdemes kijelölni napokat, amikor ezt átrakjátok. Ez nem azt jelenti, hogy egyesével kell begépelned.

A legtöbb szoftver képes Excel táblázatokat feldolgozni és onnan átvenni az e-mail listát.

 

Lehet, azért kell kézzel rögzítened az e-mail címet, mert az ügyfél telefonon keres. Éppen vezet, mozgásban van, vagy nincs net közelben. Ilyenkor megkérdezheted tőle, hogy regisztrálhatsz-e a nevében. Hálás lesz érte, és amikor hazaér már várni fogja az e-mailed a postafiókjában.

 

Lehet ez egy marketing folyamat része, hogy az üzletkötők a megkeresett ügyfél címét kézzel rögzítik a listádba.

Mondok egy egyszerű sales példát:

3 alkalommal keresik fel az ügyfelet, ezért van 3 különböző hírlevél lista. Az első megkeresés alkalmával rögzítik az ügyfél e-mail címét az első listába.

A 2. megkereséskor rögzítik a második listába, a 3. megkereséskor a harmadik listába.

A feliratkozásokhoz lehet külön oldalakat létrehozni, hogy kényelmesebb legyen az üzletkötőknek.

A listákat pedig úgy kell beállítani, hogyha feliratkozott a 2. listára, akkor törölje az 1. listáról. Ha feliratkozott a 3. listára törölje a 2. listából.

Ezzel több dolgot tudsz elérni:

  1. Az üzletkötőd automatikus e-mailekkel tudod értesíteni, hogy kivel kell foglalkoznia. A listába kerüléstől számított 5 napon belül újra keresnie kell az ügyfelet, mert valamiért nem került át a következő listába. Kell neki még egy impulzus a vásárláshoz.
  2. Az ügyfelet lehet automatikusan informálni és terelni a következő lépés felé. Ha pedig rendel, konvertálódik vagy bármi történik vele, akkor egyszerűen ki tudjuk szedni abból a listából, amiben van és át tudjuk tenni a következő listába.
  3.  

Ez a modern változata a 3 tégla technikának.

3 tégla technika, avagy hogyan válaszolj az ajánlatkérésekre

  1. Szerezz három téglát, fesd be őket kékre, sárgára és pirosra
  2. Ha bejön egy érdeklődés, köszönd meg, ígérj választ 1 napon belül, majd írd fel az érdeklődő adatait és tedd a kék tégla alá a cetlit
  3. A sales minden nap nézze meg a kék tégla alatti cetliket és készítsen ajánlatot. Ha kell, ehhez hívja vissza az ügyfelet
  4. Ahogy az ajánlat kiment, tedd át a cetlit a sárga tégla alá
  5. Minden nap a sales nézze meg a sárga tégla alatti cetliket és hívja vissza az ügyfelet, hogy megkapta-e a az ajánlatot, és mit szól hozzá? Kérdezze meg: "Regisztrálhatom ez alapján a megrendelését?"
  6. Ha a vevő még gondolkodni akar, tedd át a cetlijét a piros tégla alá.
  7. Minden nap a sales nézze meg a piros tégla alatti cetliket és hívja fel MINDET, hogy van-e még kérdése, vagy regisztrálhatja-e a megrendelést.

 

 

Kérd el telefonban az e-mail címét

 

Legyen ez egy sales hívás, ügyfélszolgálati hívás vagy bármilyen telefonos kontakt. Egyszerűen kérdezd meg, hogy feliratkoztathatod-e az ügyféllistádra.

Ez csak egy sima kérdés, amit meg kell tanítani az ügyfélszolgálatnak:

„Oh, amúgy Ön fent van a levelező listánkon? Nem? Mert egy csomó hasznos dolgot küldünk. Információkat, határidős akciókat, amikről mind lemarad. Hetente maximum 1 levelet küldünk és bármikor leiratkozhat. Ha gondolja feliratom most, megadja az e-mail címét?

Ennyi. Nem túl jó, nem túl ütős, és ennél te ezerszer jobbat találsz ki. Mégis nagyon hatékony. Csak be kell építeni, a megszokott folyamatokba.

Eredményesebb, ha külön jutalmazod az ügyfélszolgálatot a megszerzett e-mail címek után. Máris lelkesebben fogják csinálni és próbálgatni, hogy mi a leghatékonyabb mondat.

 



 

Hagyományos toll és papír alapú feliratkozás

 

Ezen nem is kell sokat magyarázni. Az érdeklődők egyszerűen felírják az e-mail címüket a kikészített papírra. Te pedig kézzel rögzíted azokat a levelező szoftveredbe.

Ilyet látok a sugár edzőteremben. Ahol a csoportos edzésekre jövők egy előre nyomtatott lapra írják fel az e-mail címüket.

Ilyet csináltunk a yoga fesztiválon is, ahol a standon kihelyezett lapra tudtak feliratkozni azok, akiket érdekelt az online mini tanfolyam.

A feliratkozók később 3 fizetős előadást töltöttek meg. Szóval, nagyon megérte.

Persze kényelmesebb, ha egy tabletet teszel ki, ahol egyből az űrlapon adhassák meg az e-mail címüket…de ha ez nem járható út, akkor a hagyományos toll és papír módszer is működik.

 

Feliratkozó linkek megosztásával

 

Van egy módszer, aminek segítségével CTA –t tehetsz (cselekvésre felszólítást) bármilyen linkre, amit megosztasz. Ha még nem hallottál a Snip.ly szolgáltatása arra való, hogy amikor megosztasz egy tartalmat vagy linket akkor a megnyíló oldalon elhelyezhess egy barátságos popup-ot.

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

 

Például ha megosztod az index.hu egyik cikkét, akkor az indexen megjelenik a te üzeneted.

Igen, akkor is, ha nem a te honlapodat osztod meg. Ebben ez a zseniális.

Így egyszerűen tehetsz egy olyan üzenetet a megosztott oldalakra, amik akár arról szólnak, hogy szerezze meg a csali termékedet és ehhez csak kattintania kell a gombra.

Ezzel eljut a feliratkozási oldalra.

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

Az Üzleti Blog szoftverbe beépítettük ezt a technológiát. Így amikor létrehozol egy hivatkozást, akkor arra elhelyezheted a saját CTA üzeneted.

Mondok még jobbat. Automatizáltuk ezt a folyamatot. Így amikor írsz egy cikket, ami hivatkozik egy külső oldalra, akkor automatikusan elhelyezi az adott oldalon az előre meghatározott üzeneted.

Ezt a funkciót ki és bekapcsolhatod, tetszőlegesen.

 

Frissítsd az e-mail aláírásod.

 

Mennyi emberrel levelezel hetente?

Csak úgy nagyjából…

Ha blogger, esetleg vállalkozó vagy, akkor esélyes, hogy elég magas ez a szám. Arról már ne is beszéljünk, hogy mennyi levél pörög az ügyfélszolgálatodon.

Ezek az emberek, mind potenciális hírlevél feliratkozók lehetnek. Csak cseréld ki az unalmas aláírásod és tegyél bele egy CTA –t, hogy az emberek feliratkozzanak a listádra.

Elég csak egy jó előnyt írnod:

Pl.: Írd az aláírásod aljára: „Több olvasóra van szükséged? Kattints ide

 

Hogyan Gyűjts Feliratkozókat a Termékeiddel? Itt van 18 Módszer...
 
 
 

 

Nem kell kitalálnod újat. Egyszerűen csak használd az egyik csalid szövegét.

Ez egy pofon egyszerű módszer, mégis képes arra, hogy automatikusan növelje a hírlevél listád. Mindezt aközben, hogy folyik a napi levelezésed.

 

Automata válasz e-maillel

 

Az e-mail aláírás tökéletes listaépítésre, amikor te küldöd az e-mailt.

De mi a helyzet azzal, amikor neked írnak?

 

Amikor szabadságra mész, beállíthatsz egy automata válaszlevelet. Így aki ír neked, tudni fogja, hogy mettől-meddig vagy szabadságon.

Ebbe a levélbe beleteheted a landing page oldalad linkjét is. Így a válasz üzenetből egy olyan oldalra tudod eljuttatni a levélküldőt, ahol megadhatja az e-mail címét.

Így amíg vár rád, hasznosan tudja tölteni az idejét.

 

Kérd meg az olvasóid, hogy küldjék tovább a hírleveleid.

 

A legtöbben kellemetlennek tartják, hogy kérjenek az emberektől. Talán azért, mert azt gondolják zavaró és kellemetlen.

Pedig ha értékes tartalmat adsz –reméljük így van – akkor örömmel küldik tovább a barátaiknak.

Egyszerűen csak írd bele minden e-mail aljára, hogy ha tetszett küld el egy barátodnak.

Ez a kis üzenet nagyon hatásos. Lehet, magától eszébe sem jutna, így viszont van 28% esélyed, hogy megteszi.

Már csak egy apróság kell minden levélbe: „Ha úgy kaptad egy barátodtól ezt az e-mail, iratkozz fel itt, hogy ne maradj le semmiről ”

Ez a mondat azért kell bele, mert ha továbbítják a hírleveled, attól még nem növekszik a listád. Csak akkor, ha fel is iratkozik az, aki kapta.

 

Készíts felmérést

 

A felmérésekkel két legyet ütsz egy csapásra:

  • Jobban megismered a vásárlóid szokásait és igényeit
  • Növeled az e-mail listádat

Azért, hogy valaki kitöltse a kérdőíved, mindig kínálj fel valami értékes ajándékot. Csak úgy mókából, senki sem szeret felméréseken részt venni.

Most őszintén… te szeretsz?

Legyél kreatív, ahogyan azt a Punch Pizzéria is tette. Ők ingyen pizzát kínáltak fel az első 250 embernek, aki kitölti a kérdőívüket.

A felmérést 20 perc múlva le is zárták, annyian jelentkeztek.

Felmérés készítésére nagyon jó eszköz a Google Forms. Van egy nagyon részletes leírás és videó arról, hogyan kell érdekes és hatékony formokat készítened. Ez egy ZIP fájl és innen tudod letölteni

 

Használhatod még a https://www.typeform.com oldalt is, ami szintén ingyenes.

Az előnye, hogy nagyon szép formokat lehet készíteni vele és a használata gyerekjáték.

Az elkészült formokat, csak be kell illesztened a honlapodba vagy a blogodba és indulhat is a reklámozás.

 

Kezd el már MA növelni a listád méretét.

Ne hanyagold el az e-mail marketinget. Ez a céged fejlődésének záloga.

Nagy munkának tűnhet, de csak egyszer kell megcsinálnod. Az eredményekért hálás leszel.

Ne keress kifogásokat. Összeszedtük neked a legjobb lista építési módszereket.

 

Sőt, annyira akarom, hogy sikerüljön, hogy csináltunk neked egy Excel táblázatot, amiben kiválaszthatod, mennyi időt, pénzt tudsz erre áldozni.

Megadhatod a honlapod látogatóinak mostani számát és leválogatjuk neked azokat a módszereket, amik leginkább neked valók.

Szerezd meg a listát és kezd el növelni az adatbázisod méretét.

Töltsd le a teljes listát egy Excel táblázatban
 

 

Még több technikát olvasnál, akkor itt van 73 Bevált Módja az E-mail Lista Építésének.

És ne felejts el a hozzászólásoknál megírni, ha kihagytunk valamit!

 

 

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : értékesítési tölcsér, csali, e-mail gyűjtés

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.