Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?

Kategória: TartalomMarketing | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

 

A Facebook keretekkel a felhasználók kifejezhetik a szimpátiájukat egy adott mozgalommal, márkával vagy üggyel kapcsolatban.

Az egész ötletet a Snapchat-ből vette át a Facebok, annyira népszerű lett az ottani felhasználók között.

 

Mivel ez egy hosszú cikk, amit újból elő akarsz majd venni, hogy használd a benne foglaltakat, ezért érdemes lenne a lényeget egyben is lementened magadnak.

Csak kattint a Messenger ikonra és a chatbotunk odaadja neked a cikk anyagát
 


Ha nem jelenik meg a gomb, kattints ide

 

Már biztosan találkoztál a Facebook profil fotó keretekkel. Ez az, amikor megváltoztathatod a fotód egy effekttel. Maga a Facebook is szokott motiválni, hogy a nők napja, a lány gyermekek napja, a föld napja alkalmából változtasd meg a fotód.

A legtöbben talán akkor találkoztak ezzel a lehetőséggel, amikor a párizsi terrortámadás sorozat miatt Francia színekbe öltözött a Facebook, vagy amikor a magyarok együtt szurkoltak a rioi olimpiára kijutott csapatunkért.

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 
 

A profil képedre keretet ezen az oldalon tudsz tenni: https://www.facebook.com/profilepicframes

 

Mi is ez a Facebook keret vagy más néven Facebook camera effect?

 

Készítettem neked egy videót, amivel jobban el tudom magyarázni:
 

A profil képedre keretet ezen az oldalon tudsz tenni: https://www.facebook.com/profilepicframes
 

Tök jópofa, de mi közöm van hozzá? Kérdezhetnéd.

 

Képzeld csak el, hogy az emberek a te márkádért rajonganak és kiteszik a logódat a profil fotójukra. Megvan?
 

ÖÖÖ… Hogy nem tennék meg? Lehet nem is kell!

 

Ez egy próba keretünk, amit a feltöltés után 25 perccel már 2 Facebook felhasználó is elkezdett használni:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

25 perccel a publikálás után már használták is a keretünket, pedig nem is publikáltuk sehol :O

 

Azzal, hogy Ildikó használta a keretet a fotójához, mindenkinek felkínálta a kipróbálás lehetőségét és reklámozta a vállalkozásunk Facebook oldalát.

 

Pedig még csak a logónk sincs rajta a képen.

Felcsillant már a szemed? Látod micsoda lehetőségeket rejt magában a Facebook Frame? Pedig még csak a felszínt kapargattuk.

Persze nem csak véletlenül találhatnak rá az általad készített keretekre.

 

Az emberek így is rátalálhatnak a keretedre:

  • Egy poszt alatt kattintanak a kipróbálom gombra
  • Egy hirdetésben kattintanak a kipróbálom gombra
  • Ha az egyik ismerősük lecseréli a profil fotóját, arról értesít a Facebook és máris használhatod egy kattintással az általa használt keretet. Így a keretek vírus szerűen képesek terjedni.

 

 

Mire tudod még használni a Facebook Camera Effects platform-ot?

 

Azt már tudod, hogy létre tudsz hozni olyan kereteket, amit mások rá tudnak tenni a profil képükre és ezzel népszerűsíthetik a márkádat vagy az ügyedet.

Használhatod a Facebook történetek részben is

Így te eljutathatod minden ismerősödhöz, és akik használják, azok az ő ismerőseikhez. Vírus hatás… vagy gerilla marketing?

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Facebook történetek, ahol minden kép vagy videó 24 óráig látszik

 

Amikor valaki megoszt egy történetet, akkor az általad létrehozott keretet használhatja, így juttatva el azt, minden ismerősének.

Ha megnézed mobilon a hírfolyamodat, akkor a tetején jelennek meg az ismerőseid történetei, ilyen kis kerek keretekben.

Ide te is megoszthatsz bármilyen képet vagy videót egy általad választott effekttel.

Amikor új történetet posztolsz, akkor a mobilodon megjelenik egy varázspálca ikon:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

A varázspálca ikonnal tudod előhívni a képen vagy a videón használható kereteket.

 

Ha a varázspálcára kattintasz, akkor előjönnek alul, a használható keretek:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Ezeket a kereteke már mi hoztuk létre és bárki használhatja, amikor új történetet készít.

 

Az egyedi keret készítése egyszerű, a saját grafikádat beküldheted és így bárki használhatja az általa készített fotókon, vagy videókon. Így amikor lefotóz vagy levideóz valamit, akkor rákerül a kiválasztott keret is. Azért a videóban ez egyértelműbb volt, nem? :)

 

A történeteknél készített képet vagy videót, nem csak posztolni tudja, hanem lementheti magának, és kiposztolhatja a Facebook oldalára is. Ott pedig már örökre megmarad. Hiszen a történetek 24 óra után eltűnnek.

 

Az általad készített kereteknél, akár helyszínt is megadhatsz, így csak azok tudják majd használni, akik épp egy adott helyen tartózkodnak. A konferenciádon, a rendezvényeden, a boltodban stb.

Így megteremthetsz egy speciális közösségi élményt és az összetartozás érzését.

 

A keretek tökéletes márkaépítő eszközök

 

Ha csak a legegyszerűbb esetet veszed és a céges logóddal készítesz egy keretet, akkor mindenki, aki használni fogja, azt mondja vele az összes barátjának és követőjének, hogy neki milyen szoros viszonya, és milyen erős elköteleződése van az adott márka iránt.

Sokan mondják, hogy a legerősebb marketing az, amikor szájról-szájra jár a jó híred. Hát ez az eszköz pont ezt valósítja meg.

Tökéletes online márkaépítő eszköz és minimális technikai tudással megvalósítható.

 

Hamarosan részletesen leírom, hogyan tudsz a márkádnak saját Facebook kamera effektet létrehozni. Egyszerűbb, mint gondolnád.

A lényeg, hogy ne bonyolítsd túl.

Csinálhatsz te is olyan vicces és ötletes grafikákat, mint ezek:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Lehetsz nagyon vicces és kreatív is a Facebook kereteknél, de minek?

 

De egyáltalán nincs rá szükség!

 

Hiszen tökéletesen működik az is, ha a márkád bevált logóját teszed rá a képre és azt használod.

Itt egyszerűen lefotóztam a honlapunkat úgy, hogy közben egy előre elkészített keretet használtam, amire ráírtam, hogy üzleti blog. Te ilyet ne tegyél, mert borzasztóan pixeles a kép…

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Ez az első saját keretünk, amit arra használtam, hogy lefotózzam a saját honlapunkat.

 

Ezt a keretet te is ki tudod próbálni itt:
www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/1888101351508439/


Ha most asztali gépről olvasol minket, akkor ezt fogod látni:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

Ha asztali gépről olvasol, akkor most ezt látod

 

 

Csak kattints a kék gombra, és amikor mobilról megnézed a Facebookot, látni fogod, hogy jött egy új értesítésed. Arra kattintva máris használhatod ezt a keretet.

 

Érdemes innentől mobilról olvasnod tovább. Ehhez csak jelöld ki, mondjuk ezt a részt, feljön majd egy buborék és ott oszd meg magaddal messengeren ezt a cikket. Folytasd mobilról az olvasást, így egyből ki tudod majd próbálni a kereteket.

 

A céges logó a lehető legegyszerűbb keret. Valószínű magától senki sem fogja kitenni, de akár lehet egy nyereményjáték, egy sorsolás része, hogy használja 1 hétig a kereted. Ezt tudtommal semmilyen Facebook szabály nem tiltja, míg a kötelező lájkot, és a megosztást igen.

Persze minél összetartóbb a közösséged, minél inkább népszerű az ügy, amit kitalálsz vagy képviselsz, annál többen fogják maguktól is használni a létrehozott kereted.

 



 

Hozz létre egy ügyet, amiért már lehet lelkesedni

 

Tudom, elsőre nehéz lehet kitalálni valamit, ami még nem létezik. Van aki egy pohár borra esküszik.

A lényeg, hogy elég sok embernek sikerült már. Neked is menni fog.

Ott van az a matrac webáruház, akik mozgalmat indítottak a jó alvás érdekében.
A webáruházért nem tudsz lelkesedni. A jó alvásért már annál inkább.

Aztán ott van Szabó Péter, aki az áttörés rendezvénnyel megtöltötte a BS-t. Több mint 10.000 ember ment el a rendezvényére. A kampány során volt egy pillanat, amikor nem növekedtek tovább a jegyeladások. Akkor találták ki, hogy lehetne egy mozgalmat is csinálni az eseményből.

Így a cél megváltozott. Ne azért menj el, mert Szabó Péter tartja, hanem azért, mert megmutatjuk a világnak, hogy igen is lehet 10.000 pozitív ember egy helyen, méghozzá Magyarországon. Ha te is meg akarod őket ismerni, gyere el!

Ez az egyszerű üzenet újra beindította a jegyeladásokat.

A tanulság: Mindig kell egy mozgalom és egy magasztosabb cél.

 

Mi lehet az én ügyem, amiért te is lelkesedni tudnál?

 

Egyértelműen a tartalomarketing szemlélet terjesztése. Lehet, szereted annyira, amit csinálok, hogy így is kitennéd a fotódra és a videóidra az Üzleti Blog logóját. Bár kétlem, hogy kezed-lábad törnéd érte.

Arra viszont már büszke lehetnél, hogy te is tartalommarketingezel.

Ezért gyorsan létre is hoztam olyan kereteket, amikkel ezt megmutathatod a világnak és a leendő vevőidnek.

 

I LOVE TARTALOMMARKETING – keret. Használd

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

A keretet itt tudod használatba venni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/264594640729613/

 

Használhatod a videókhoz és a fotókhoz, amiket készítesz vagy, hozzáadhatod a profil fotódhoz is.

 

Készítettem egy álló változatot is: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/135843973722478/

 

Ugyanez egy másik betűtípussal:

www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/725097354365039/

 

 

Nem elég jók? Lehet, igazad van…

 

Arra gondoltam én is, hogy lehet ez nem annyira jó, hogy sokan használják, hiszen nem biztos, hogy te egy szívecskét akarsz kitenni a profil képedre vagy a videóidra. Lehet a te vállalkozásod nem cuki és aranyos, hanem komoly és szabályozott.

Ezért arra gondoltam, hogy miért is lenne büszke bárki is arra, hogy tartalommarketingezik?

Hát…

azért, mert manipuláció helyett értéket ad a piacának. Erre pedig mindenki büszke lehet. Hiszen az értékteremtés és az értékadást már érdemes hirdetni. Tudja meg a világ, hogy a cégednek fontosak az értékek és az edukáció.

Ezért készítettem újabb kereteket, amik azt mondják el rólad, hogy #erteketadunk

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Ez a keret azt mondja rólad, hogy a te értéket adsz, ezért jobb és hasznosabb vagy a vevőidnek

 

Ezt a keretet itt tudod kipróbálni és használni:

www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/160844857834252/

 

Ez már egy jó mozgalom, hiszen ki ne akarná megmutatni a vevőinek, hogy mik is az ő céges értékei?

 

Ráadásul ez a keret ismerté teszi a saját #hash tagünket, amivel lehetőleg minél többet fogsz találkozni: #erteketadunk.

El fogjuk érni, hogy ennek a hashtagnek a használata töltsön el büszkeséggel, a vevők pedig keressék.

Csatlakozol?

 

Vannak funkcionális keretek is

 

Amikor nem is az a lényeg, hogy a logód rajta legyen, hanem az, hogy elősegítsen valami kívánt hatást. A Facebook Live videók részben erre bővebben kitérek.

A fotók esetén ilyen funkcionális keret a „szólj hozzá” és az „oszd meg”. Ezt a kettőt kezdték el leginkább használni, pedig meg sem hirdettük.

 

Használd te is bátran:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Ez a szólj hozzá keret, amit rá tudsz bármelyik fotódra. Van ugyanilyen „oszd meg” felirattal is.

 

Szólj hozzá keret: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/1681930361878988/

Oszd meg keret: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/120950271905937/


 

Keretek Facebook Live videókhoz

 

A Facebook Live adások, minden túlzás nélkül, berobbantak a köztudatba. Hiszen nem kell más hozzá csak egy telefon vagy egy tablet, és máris kész a saját TV stúdiód.

 

Fogsz egy állványt, leülsz a géped elé és indulhat is a műsor. A Live adások legnagyobb előnye, hogy külön hirdeti a Facebook, lehet közben kérdezni, és az adás végén a videó felkerül a Facebook oldaladra, így tudod reklámozni is.

 

Fontos tanácsok Facebook Live adáshoz:

  • Tedd a telefonod repülőgép üzemmódba, így nem csörögnek bele a felvételbe. A wifi –t hagyd csak bekapcsolva
  • A telefon tükrözi a képet, így nem érdemes feliratokat mutogatni, mert olvashatatlan lesz. Vagy tükrözheted a képernyőt is, de akkor pedig az arcod lesz fura, mert mindent tükröz.
  • Hirdesd meg előre a Live adást, mert akkor többen fognak nézni
  • Max 15 perc legyen, aztán jöhetnek a kérdések
  • Az előadást úgy építsd fel, ahogyan azt ebben a cikkben összegyűjtöttem neked
  • Ne kérdezgesd, hogy jó-e a hang, mert unalmas lesz azoknak, akik felvételről nézik vissza
  • Az élő kérdések a legfontosabb rész, mert az a jutalom azoknak, akik élőben nézik
  • Mindig ugyan azon a napon, ugyanabban az órában csináld a Live adást, mert akkor szoknak rád
  • Az előadásnak mindig EGY fő célja legyen, EGY gondolatot adjon át
  • Ha van chatbotod, akkor állítsd be úgy, hogy egy bizonyos szó kommentelése esetén adjon valami ingyenes jutalmat a nézőknek. Ezzel leadeket gyűjtesz és gyorsan pénzre válthatod a Live adásokat. Ha segítség kell benne, akkor itt találsz.

 

A Facebook Live adásokhoz a legjobb kereteket használni, hiszen így mindenféle komoly felszerelés nélkül tudsz profi hatást elérni.

Amikor elkezdesz Liveokat készíteni, akkor az alábbi problémákkal fogsz szembesülni:

  1. Kevesen szólnak hozzá az adáshoz
  2. Sokan nem várják ki az adás végét
  3. Alig osztják meg a műsorod
  4. A későn csatlakozók nem is tudják, miről szól az adás
  5. Nehéz logót tenni a videóra, nehéz reklámozni benne, és nehéz a márkaépítés

Ezeket a problémákat mind jól meg lehet oldani egy Facebook kamera effekttel. Ezeket veszem most sorra.

 

Szeretnéd, hogy több kérdés érkezzen a Live adásodra?

 

Akkor használd ezt a szolid keretet, ami minimalista, nem zavaró, de felhívja a figyelmet a hozzászólás lehetőségére:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Szólj hozzá, szolid keretet itt tudod kipróbálni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/1681930361878988/

 

Használhatod ezt a feltűnőbb keretet is, ami külön emlékeztet rá, hogy csak most, a Live adás közben tehet fel kérdéseket. Így aki utólag látja, bánni fogja, hogy nem élőben nézte:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Szólj hozzá, sárga keretet itt tudod kipróbálni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/869761203186608/

 

Egy szolid kék keret, ami arra biztat, hogy tegye fel bátran a kérdéseit az adás közben.
 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Kérdésed van? Írd meg: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/185583102013628/

 

Valami sokkal feltűnőbb szöveget szeretnél, hogy mindenki, de tényleg mindenki kommenteljen a live adásod alatt? Akkor használd ezt a rikító piros keretet:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Kérdezz! Használd ki a Live videó előnyeit: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/185583102013628/

 

Inkább olyat szeretnél, ami feltűnő, de nem olyan hivalkodó? Akkor ez lesz a te kereted:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Kérdezz bátran, ez élő adás:
www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/343953576015551/

 

 

Szeretnéd, hogy többen nézzék végig a Live adásodat?

 

Akkor motiválnod kell a nézőidet, hogy várják ki az adás végét, mert a végén majd lesz valami, amit odaadsz nekik ingyen. Ezt persze nem mondhatod el 2 percenként, ahogy az emberek csatlakoznak az adásodhoz, de használhatsz egy olyan keretet, ami elmondja ezt helyetted.

 

Várd ki a végét, ne maradj le az egyszeri ajánlatról!

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Ez a keret használat közben sokkal jobban olvasható. Előnye, hogy nem takarja ki a hátteret.
 

 

Szeretnéd, hogy többen osszák meg a Live adásodat és így egyre több embert érj el?

 

Akkor használd, az „Oszd meg” keretet:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

 

Feltűnőbbé szeretnéd tenni a Facebook Live adásod?

 

Készítetünk pár figyelemfelkeltő kis ikont, ami egyáltalán nem zavaró, viszont igazán izgalmas újdonság a videódban:

Izgalmas „Ingyen” zászló, ami feldobja az adásodat

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

 

Csak most! Zászló ikon, ami feldobja az adásod

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

 

Használd reklámozásra a Live adásaidban

 

A Facebook keret, lehet akár egy banner is, ami végig kint van a videód alján. Nem zavaró, de mindenki látja, bármikor is kapcsolódik be az adásba.

Használhatsz például ilyen banner szerű megoldást:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Itt tudod kipróbálni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/1748852012089431/

 

Messenger chatbottal egyszerűen megvalósítható, hogy aki beírja a kupon szót, arra ráír a chatbotod és elküldi neki az ingyenes anyagodat, a kuponodat, az ajánlatodat vagy bármi egyebet. Ha nem tudod, hogyan kell megcsinálni, akkor vedd fel a kapcsolatot ezen az oldalon (amúgy itt ingyenes videó oktatást is találsz).

 

A keretek segítenek az értékesítésben is

 

Egy sales adásban kiemelheted, hogy a bemutatott termékre vagy szolgáltatásra 30 napos pénz visszafizetési garanciát adsz.

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

  • A 30 napos pénz vissza garancia ikont itt találod:

www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/1358908437551291/

 

 

A keretek ideálisak arra, hogy céges márkát vagy személyes márkát építs velük

 

Akik nézik a Live adást, azokban egyszerűen rögzítheted a márkád vagy a neved, ha az adás teljes időtartama alatt folyamatos látják, nem zavaró módon.

Személyes márka építéshez használd a neved, mondjuk így:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

 

 

Céges márka építéshez használd a céges logód, akár így:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

 

Mutasd meg, hogy a te céged a vevőkért van!

 

A Live adások remek lehetőségek arra, hogy megmutasd, mennyivel több a te céged a többi hasonló cégnél. Mutasd meg a világnak büszkén, hogy te #erteketadsz.

A tartalommarketing a vevőidért van. Legyél rá büszke, hogy te manipuláció helyett, a segítő szándékot tartod fontosnak. Te úgy döntöttél, hogy a cégedet egy etikusabb marketing irány felé tereled.

Hiszel benne, hogy az embereknek hasznos mindaz, amit adsz, és abban is biztos vagy, hogy a segíteni akarás hajt. Ezért nem az árban, hanem az értékadásban versenyzel.

És mi lehetne jobb eszköz ennek megmutatására, mint az, hogy lépten-nyomon kommunikálod azt, hogy mi (a céged) #erteketadunk.

Kezd el használni ezt a #hastaget és válogass azokból a keretekből, amiket nektek készítettünk. Szeretném, ha te is büszke lennél arra, hogy tartalommarketingezel!

 

Itt van 10 keret, hogy meg tudd mutatni a világnak, hogy ti értéket adtok a vásárlóknak.

 

Ezeket a kereteket nektek készítettük. Ezennel megadom a jogot rá, hogy szabadon használjátok őket. Minden jog a tiétek :)

Ebben a videóban rengeteg #erteketadunk

1. keret:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 

 

Próbáld ki: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/503683783344961/

 

Figyelem. Ebben a videóban rengeteg #erteketadunk

2. keret:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Próbáld ki: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/364658243988211/

 

3. keret:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Itt tudod kipróbálni:

www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/274920076350758/

 

4. keret:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Itt tudod kipróbálni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/895010810649535/

 

5. keret:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Itt tudod kipróbálni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/138383670240340/

 

6. keret:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Itt tudod kipróbálni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/160844857834252/

 

7. keret:

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Itt tudod kipróbálni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/171842713371068/

 

8. keret:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Itt tudod kipróbálni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/1945420319064962/

 

9. keret:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Itt tudod kipróbálni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/351982935251177/

 

10. keret:

 

 

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?
 
 
 

 

Itt tudod kipróbálni: www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/144620796157489/

 

Neked melyik keret a kedvenced? Írd meg alul a kommenteknél.

 

Ha pedig találkozol olyan Live adással, ami használja az egyik ilyen keretet, akkor kacsints rá nyugodtan, hiszen ti egy jobb világot építettek.

 

Szeretnél saját kereteket készíteni?

 

Készítettem neked hozzá egy videót, amiben benne van mindaz, amire szükséged van hozzá:

A videót itt nézheted meg:


 

 

 

Fontos tanácsok:

  • Nem használhatsz Facebook ikonokat a képeken – igen, tiltották a reakciós keretünket :(
  • Ne írj domain címet a keret leírásába vagy a keretre. Mi odaírtuk, hogy -uzletiblog.hu és tiltották :(
  • A kereteken utólag már nem tudsz módosítani. Másolatot kell készítened és javítani. De így mindenkinél elveszik, aki használta.

 

 

Ha megindult a fantáziád és szeretnék olyan keretet, amit itt nem találtál meg, de szerinted másoknak is hasznos lenne, akkor csak kommenteld ide vagy vedd fel velünk a kapcsolatot.

 

Te melyiket fogod használni? Írd meg!

Ha pedig tetszett a cikk, akkor oszd meg a barátaiddal.

Vissza

Címkék : vevőszerzés., facebook, márka építés

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.