Honnan tudhatod, hogy a te cégedet a tartalommarketing fogja-e megmenteni, felemelni?

Kategória: TartalomMarketing | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Túl sok olyan emberrel találkozom, aki szerint a marketing az egy trükktár, egy manipulációs technika, bűvész trükkök, amiknek a fogásait el kell sajátítani. Járni kell a bűvészek előadásaira, követni kell őket és figyelni, hogyan csalnak a kezükkel. Majd, amikor sikeresen ellested a legjobb trükköket, csak megtanulod utánozni és nem kell többet szégyenkezned a vállalkozásod miatt. Növekedsz, fejlődsz és megoldódik a „hogyan adjak el” problémája.

 

 

Honnan tudhatod, hogy a te cégedet a tartalommarketing fogja-e megmenteni, felemelni?

A tartalom az egyetlen marketing eszköz, ami megmarad és erőszakmentesen képes elkötelezett vásárlókká alakítani az olvasóidat.

 

 

Na de mi is az a tartalommarketing?

 

A könyv hátlapjára ezt írtam:

 

A tartalommarketing annak a lehetősége, hogy úgy legyen sikeres a vállalkozási ötleted, hogy ne kelljen manipulálnod, trükköznöd és mindig újabb és újabb marketing technikákat megtanulnod.

Vagyis a tartalomgyártás (fejlesztés) önmagában képes sikerre vinni a vállalkozási ötleted. Bár lehet nálad már régóta nem csak ötlet, hanem a napi valóság, de egyszer az is egy ötletből indult. Így akár belevágtál, akár halogatod, a tartalommarketing ugyan olyan hasznos lehet számodra.

A tartalommarketing nagy előnye, hogy nem kell trükköznöd. Nincs szükséged arra, hogy lemondj a büszkeségről a profit érdekében. Nem kell választanod aközött, hogy egyenes gerinccel és kihúzott háttal, vagy teletömött erszénnyel sétálj az utcán. Lehet a kettőt egyszerre is.

Arra sincsen szükség, hogy többet foglalkozz marketinggel, mint amennyit szükséges. Te nem marketinges akarsz lenni, hanem a saját bizniszedben szeretnél minél több embernek segíteni és minél több embernek megoldani a problémáját.

 

Kezdj el értéket adni a piacodnak, tanítsd őket a szakmád rejtett tudásaira és finomságaira. Ettől nemcsak a vállalkozásod lesz egyre nyereségesebb, de az életed is sokkal boldogabbá válik. Másokat tanítani, a tudást megosztani az élet egyik legfőbb értelme.”

 

Biztos vagyok benne, hogy nem csak a pénz miatt kelsz fel minden reggel és építed a vállalkozásodat, segíted az ügyfeleidet, motiválod az alkalmazottaidat. A pénz és a kényelmes élet fontos, de ennél is fontosabb, hogy sose kelljen szégyenkezned, mert nem mindegy, hogyan keresed meg a millióidat.

 

Honnan tudhatod, hogy a te cégedet a tartalommarketing fogja-e megmenteni, felemelni?
 
 
 
 

Amikor úgy döntesz, hogy az ötletedből vállalkozást építesz, akkor az emberek életét akarod megváltoztatni. Hiszen minden porcikád biztos abban, hogy amivel foglalkozol az hasznos, arra igény van, az valóban kell az embereknek, mert megoldja egy valós problémájukat vagy jobbá teszi az életüket.

 

Tehát van egy vállalkozásod és van egy tudásod, amitől másoknak jobb lehet, mint előtte volt. Már csak el kell valahogy adnod, vevőket kell szerezned, és ilyenkor kerül a képbe a marketing.

Persze elindulhatsz sokféle irányba. Felvehetsz üzletkötőket vagy telemarketingeseket, akik felhívnak mindenkit.

Vásárolhatsz hirdetéseket, építhetsz honlapokat és webáruházakat. Beleáshatod magad a PPC, a konverzió, a landing page, a UX/UI design irányzatokba. Megtanulhatod az analitikai adatokból kihámozni a látogatók szándékát és azt, hogy mi az Istenért nem akarnak vásárolni tőled, amikor te annyi energiát tettél a fejlesztésbe és a tanulásba. Ez is egy út. Fejlesztesz, tesztelsz, javítasz. Majd fejlesztesz, újból tesztelsz és javítasz…

Vagy csinálhatod azt is, hogy egyszerűen elmondod az embereknek azt, hogy te mi láttál meg a vállalkozásodban. Mitől tartod olyan jónak. Hogyan tudja megoldani a problémáikat és hogyan teheti ez jobbá az életüket.

 

Honnan tudhatod, hogy a te cégedet a tartalommarketing fogja-e megmenteni, felemelni?
 
 
 
 

Ha nem vesznek, nem az a megoldás, hogy minél hangosabban és erőszakosabban reklámozol

 

 

Mindezt nem kell a lehető legoptimalizáltabb módon, nem kell minden szónak és hangsúlynak a helyén lennie, hiszen a tartalom lehet szellős és írhatsz ugyan arról a témáról többször is. Egyáltalán nem kel tökéletesnek lennie. Hiszen ha tudod mitől múlik el a hátfájás, akkor egy fájdalommal küzdő ember minden hasznos információért hálás lesz, akkor is, ha azt nem emeled irodalmi magasságokba.

Tudom… írni nehéz, fárasztó és a múzsa sem csókolgat csettintésre homlokon. A Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvbe, ezért olyan technikákat és módszereket mutatok be, amitől (tudom most el sem hiszed), de gyerekjáték lesz élvezetesen írnod. Soha többet nem fogsz ihlet hiányban szenvedni, dúskálni fogsz a jobbnál jobb téma ötletekbe, amiket élvezet lesz megírnod, hiszen EZ AZ amit imádsz. Ez a téma a kedvenced, hiszen ezért kezdtél el vállalkozni.



Amint elkezded az embereket megtanítani a szakmád finomságaira. Ha elmondod nekik miért vagy te ebben a bizniszben, akkor az olvasóid elkezdenek bízni benned és szakértővé válsz a szemükben. Ez a kettő (bizalom, szakértői státusz), egyenes út a tömeges eladások felé. És ezt úgy képzeld el, hogy szükségtelen lesz erővel tukmálnod a termékedet, mert önmaguktól és lelkesen akarnak majd vásárolni tőled.

Ennek a pontos technikáját leírtam a könyv 3. legnagyobb fejezetében, ami azzal foglalkozik, hogyan lesznek az olvasókból vevők. A könyvet alapvetően 3 fő téma köré építettem, mert úgy láttam ezek okozzák a legnagyobb problémát.

Az első téma az írásról szól. Hogyan írj könnyedén és élvezetesen. Megmutatom azokat a módszereket, amikkel bárki, még ha nem is hiszel benne, zseniálisan fog írni. Tele lesz témaötletekkel és élvezni fogja minden pillanatát. Ehhez adok technikákat, módszereket, bevált sablonokat és szoftveres megoldásokat.

A második fő téma arról szól, hogyan lesz egyre több olvasód. Olyan emberek, akiknek érdemes kommunikálnod, mert pont az érdekli őket, amivel foglalkozol. Ők az ideális tömeg, akik isszák minden szavad.

A harmadik részt pedig egy elhanyagolt témáról szól, hogyan lesznek az olvasókból vevők. Nem majd valamikor a jövőben, hanem szinte azonnal.

Ha eljutottál eddig az olvasásban és csak csóváltad a fejed azon gondolkozva, hogy ez biztos nincs így (miért nem ezt használja mindenki?), akkor mostantól hangosan is kételkedni fogsz, mivel a tartalommarketing nem csak a pénztárcádat képes megtömni.

A tudás megosztása révén nem csak a vállalkozásod lesz egyre sikeresebb, de az életed is jobbá, boldogabbá válik. Azzal, hogy másokat tanítasz, rengeteg pozitív visszajelzést fogsz kapni. Emberek osztják meg veled a sikertörténeteiket és sokszor olyan könnyfakasztó történeteket mesélnek el, amitől meghatódottságot és elégedettséget fogsz érezni. Ez pedig többet ér a vadiúj sportkocsi illatánál is. Találkoztam olyannal is, aki csak azt bánta meg, hogy nem előbb kezdett bele az üzleti blogolásba.

Nem mennék el odáig, hogy a leendő ügyfeleid tanítását összehasonlítsam a gyermekeid oktatásával, vagy azzal az égető vággyal, ami az öregben él a történetmesélések iránt. A hasonlóság mégis tagadhatatlan. Valahogy az ember élete nem csak a génjei átadásáról szól. Vágyunk arra, hogy a tudásunk is fennmaradjon, és mi is hozzátegyünk a világ jobb hellyé vallásához.

Az is lehet, hogy tévedek és nem a tudás átadása az élet igazi értelme, de ettől még k@rva jól működik. Próbáld csak ki.

„Használd a stratégiát, GYAKOROLD a tartalommarketinget és valóban szenzációs vállalkozásod lesz, a híred terjedni fog és a vevők özönlenek hozzád

Nem attól félek, aki 10.000 ütést gyakorolt egyszer, attól az embertől tartok, aki egyetlen ütést gyakorolt 10.000-szer.”

Bruce Lee
A legendás harcművész

Honnan tudhatod, hogy a te cégedet a tartalommarketing fogja-e megmenteni, felemelni?
 
 
 
 

Vállalkozni boldogság, mert szabad vagy és jobbá teheted mások életét. Ha megismered ezt az utat, nem akarsz majd másikon járni


 

Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvben nem csak technikákat írok le, hanem egy komplett stratégiát mutatok be, amit sikerrel tudsz használni a vállalkozásosban.

A varázstabletták és a csodamódszerek vonzereje elképesztően nagy, még akkor is, ha mindeni tudja, hogy tündérmese. Mégis, olyan jó érzés hinni bennük. Megnyugtató a tudat, hogy lehet valahol egy olyan technika, egy módszer, amit 2 perc alatt megtanulok, alkalmazom és varázsütésre megoldódik minden problémám.

Pedig a kulcs a stratégia és a gyakorlás. Ha elindulsz a tartalommarketing útján, akkor egy bevált stratégiát fogsz követni. Egyre jobb és hatékonyabb leszel benne. Minden rajtad múlik, mert csak te szabhatsz határt a saját növekedésednek.



Ahelyett, hogy mindig valami újat keresnél, valami új technikát próbálnál megtanulni és szétforgácsolnád az idődet, haladj egy kiválasztott úton. Kövesd a könyvben leírt stratégiát, mert attól, hogy van egy működő módszered, nem kell lemondanod a legújabb marketing technikákról vagy hirdetési módszerekről. Viszont pontosan tudni fogod, hogy az a csodálatos módszer, amit valaki látványosan és hangosan világgá kürtöl, az passzol-e a vállalkozásodhoz vagy sem.

Ha tudod használni, akkor megtanulod és elkezded beépíteni. Ha nem tud segíteni a növekedésben, csak az idődet és a pénzedet rabolná, akkor haladsz tovább a saját utadon és nem térsz le onnan.


Hát nem ez az egyik leghasznosabb marketing tudás?

Aztán az is lehet, hogy nem a tartalommarketing a te utad, de ezt hogyan tudhatnád meg, ha nem olvasod el a könyvet?

Egyszóval ha egy kicsit is felkeltette az érdekelődésed, akkor érdemes becsatlakoznod a zárt Facebook csoportunkba, ahol elsőként osztjuk meg a könyv elővásárlásának idejét és linkjét. Az elővásárláshoz pedig elképesztően szuper bónuszokkal készültem. Amikor publikáltam őket a csoportba, hárman is megkerestek, hogy azonnal utalnának, nehogy elfelejtsék :)

 

Legyél az információ közelében, nehogy lemaradj.
Csatlakozz a zárt csoportunkba >>

 

 

Vissza

Címkék :

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.