Az üzleti blogolás a tartalommarketing leghatékonyabb eszköze. Arról szól, hogy a tudásodat osztod meg a piaccal, értéket adsz nekik és így az olvasóid akarnak majd tömegesen vásárolni tőled, nem pedig neked kell trükközni, tukmálni és szégyenkezni a marketinged miatt.
Lehet, hogy ezzel kellett volna kezdenem, de egyáltalán nem célom, hogy bárkit is erre az útra tereljek, mert ez egy speciális világ. Aki viszont rá akar lépni és segítséget keres, annak úgy érzem hasznos útmutatást sikerült összeraknom.
Tartalommarketing a gyakorlatban című könyv. 360 oldalas, kemény borítós, minőségi fűzött könyv. Nem csak tartós, de szép is
Igyekeztem úgy megírni a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet, hogy azok se unják el magukat, akik már haladó vagy profi szinten használják az online marketinget. Ők is találhatnak benne olyan gondolatokat és technikákat, melyeket saját magam fejlesztettem ki, és ezért egyáltalán nem közismertek.
Elsősorban mégis azoknak szól a könyv, akik nem marketinggel kelnek és fekszenek, akiknek ez csak egy eszköz a sikerhez vezető úton.
Ezt a cikket is inkább azoknak szánom, akiknek még nincsen határozott céljuk, és ezért nem is tudják pontosan, hogy milyen eszközt válasszanak hozzá. Remélem az alábbi pár gondolat segíteni fog abban, hogy belevágj ebbe az izgalmas kalandba, amit a tartalommarketing tartogat számodra.
Talán pont te vagy az az olvasó típus, aki direkt azért kattintott erre a cikkre, mert tudatosabban akar foglalkozni a tartalommarketinggel. Ezért nem kell eladnom, és nem hiszem, hogy motiválnom kellene téged a használatára. A tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet elsőként neked szánom, mert át akartam adni mindazt, amit megtanultam erről a témáról. Te már látod, hogy az online világ ebbe az irányba halad és egyre több helyről visszhangzik a tartalom hatékonyságának dicsérete.
Mégis túl sokan vannak, akik csak magasztosnak tűnő általánosságokat fogalmaznak meg, és szinte nulla gyakorlati tudást adnak át. Leragadnak egy adott témánál, vagy csak arról beszélnek, hogyan lehet ütős tartalmat írnod és hogyan lehet egyre több olvasód.
A vevőszerzést eltolják a homályos jövőbe és mantraként mormolják a brand építést. Pedig a brand építés a terméked feladata. Az eladott termék, az elégedett vevő fogja építeni és hírét vinni a cégednek, a márkádnak.
Nem márkaépítésre, hanem vevőkre van szükséged
Mert a mikro-, és kisvállalkozások előtt két út áll: az egyik a befektetések gyors megtérülése, a másik út járhatatlan.
Nem tudom, te hogy vagy ezzel, de nekem látnom kell, hogy a munkám és a pénzem rövidtávú befektetés. Ha nem is most és azonnal, de belátható időn belül kézzel fogható eredményt kell produkálnia. A tartalommarketing pedig pont erre képes. Csak meg kell ismerned a helyes használatát.
Annak a lépéseit, hogyan tudod ezt a gyakorlatban is megvalósítani, megtalálod a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvben.
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Adatkezelési szabályzat | ASZF