Miért vedd meg a Tartalommarketing könyvet?

Kategória: Ötletből - Siker | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Szia, Bártfai Balázs vagyok és bemutatom a Tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet.

 

Miért vedd meg a Tartalommarketing könyvet?
 

 

Tartalommarketing a gyakorlatban könyv

Hasonló egy sima könyvhöz, mint azok a marketing anyagok, amik a legtöbbet segítettek. Ez viszont kemény kötésű, fűzött így iszonyú tartós, ami külön jó, mert sokszor fogod elővenni.

  • Ha követed a könyvben leírtakat, nem kell többet értékesítened, mert az olvasóid tömegesen akarnak majd vásárolni tőled.
  • Benne van, hogyan érdemes megosztanod a szakmai tudásod, hogy az közönséged valódi értéket kapjon unatkozás nélkül.
  • Megtanulod, hogyan tudod tömeges elérni a számodra legértékesebb célközönséget
  • Sokkal jobb módszert mutatok a csalinál, olyat ami nem csak hatékonyabb, de szinte azonnal képes vevőket hozni
  • Összességében egyre kevesebbet kell marketinggel foglalkoznod és mégis egyre jobb lesz a céged marketingje.

 

És ez CSAK az előnyök egy apró része.

A tartalommarketing jól használva iszonyúan hatékony.

A könyvhöz készült interjúban, Wolf Gábor azt mondta, csak ezt használná, ha újra kellene építenie a cégét.

Gál Kristóf ennek köszönheti, hogy az egyszemélyes vállalkozásából az egyik legnagyobb Adwords ügynökség lett.

Az Online katapultos srácok pedig az értékadó tartalomnak köszönhetik, hogy kudarcnak tűnő kampányuk végül sikeres lett.

A Kreatív kontroll pedig egyértelműen ennek köszönheti a sikerét.

 

 

Miért vedd meg a Tartalommarketing könyvet?
 

A könyv tartalma röviden összefoglalva

 

Miért neked kellene fáradni, hogy kikutasd és megtanulni a legjobb módszereket, majd egy működő rendszerbe foglald azokat? Amikor itt van neked készen ez a könyv.

Igazságtalan, hogy olyan kevesen ismerik és használják ezt a tudást.

 



 

 

A tartalommarketing a gyakorlatban, nem egy szakkönyv azoknak, akik blogolnak. Nem egyetemi értekezés a tartalommarketingről. Színtiszta gyakorlat egy olyan vállalkozótól, aki 12 éve tolja online és azt látja, hogy ez a módszer most sokkal hatékonyabb, mint valaha.

Ütősebb, mint szénné optimalizált landing page oldalak, amiket csak az talál meg, akikért KOMOLY összegeket fizettél a Facebook-nak vagy a Google-nak.

 

 

Miért tartalommarketing?

 

Az értéket adó tartalom tökéletesen szegmentál, célzott kommunikációt tesz lehetővé és erőszakmentesen tereli az érdeklődőket az értékesítési folyamatodba.

A legjobb mégis az, hogy valódi értéket teremtesz és nem átvered, manipulálod a piacod, hogy valahogy pénzt tudj kivenni az emberek zsebéből. Értéket adsz a tartalmaiddal, tanítod a piacod, és tényleg jobb helyé teszed a világot!

Te is szívesebben olvasol el egy cikket, ami tanít valamit…. miközben a reklámok, a hírlevelek, a felugró ablakok és a Youtube videókat megszakító idegesítő reklámok, csak nyomorrá teszik az életünket. Kasszás Erzsi óta többet jársz a CBA-ba? A Notionótól veszed a parfümöket és rohantál a patika… az „anya, de MIIIÉÉÉÉRT” gyógyszert venni?

 

A könyv gyakorlati lépései össze vannak foglalva a fejezetek végén és vannak feladatok, amik segítenek, hogy az ötleteidet könnyebb legyen átültetni a gyakorlatba.

 

 

Miért vedd meg a Tartalommarketing könyvet?
 

A könyvben gyakorlati feladatokat is találsz, amik segítenek az olvasottakat átültetni a gyakorlatba

 

 

A könyv tele van hasznos szoftverekre mutató linkekkel, amik sosem fognak elavulni, mert egy központi weboldalon vannak karbantartva. A linkeket pedig QR kóddal vagy rövidített formában érheted el.

 

Miért vedd meg a Tartalommarketing könyvet?
 

QR kód visz a könyvben található linkek gyűjteményére, így azok sosem évülnek el, mert karban lesznek tartva

 

A könyv annyira szép, hogy a könyvespolcodon is jól mutat, az irodádba kitéve pedig azt mondja el rólad, hogy te a tudás megosztás híve vagy, aki értéket ad az ügyfeleinek és nem csak a pénzükre hajt.

 

 

Ha ez olyan jó lenne, a multik is ezt használnák.

 

A legnagyobb nemzetközi marketingesek is ezt a módszert használják, hogy dollármilliókat keressenek. A nagy multik pedig annyira félnek a módszer elterjedésétől, hogy az Adidas bejelentette, hogy abbahagyja a tévé reklámokat, a red bull pedig saját tartalomügynökséget tart fenn, aminek a kapacitásáért sorban állnak a multik. Megpróbálják befoglalják a kisvállalkozások elől az online piacokat.

 

 

Jobb marketing, kevesebb marketinggel?

 

Ha kicsit is olyan vagy, mint én… akkor inkább a saját vállalkozásoddal foglalkoznál, azzal, amit valóban szeretsz, nem pedig a marketinget tanulnád, honlapokat szerkesztgetnél, reklámokat optimalizálnál, látogatottsági statisztikákat és hőtérképeket bújnál naponta, hogy megtaláld min lehetne még csiszolni.

 

Én ezt mindig is utáltam. Az automatizálásban hiszek. ha pedig egyvalamivel foglalkoznom kell, az legyen a szakmai tudásom megosztása és ne marketing varázsolgatás.

 

Ha abból élnék, hogy a marketing tudásomat tenném pénzzé, akkor inkább arra biztatnálak, hogy igenis foglalkozz egyre többet a marketingeddel. Tanulj meg új és új trükköket, töltsd meg a konferenciáimat és mindig, minden egyes percben, szüntelenül kövesd a tanításaimat, mert ha lemaradsz a pokol kénköves tüze zúdul majd az egyre nyomorultabb vállalkozásodra, a vevők pedig menekülnek majd tőled, mint Godzilla elől a betanított statiszták. De nem mondok ilyet, mert ez nem igaz. Ez csak ijesztgetés lenne.

 

Építs inkább folyamatot és foglalkozz a legfontosabb részekkel. A finomságokat majd megcsinálják azok a kivitelező szakik, akiket könnyedén ki tudsz fizetni, mert már masszívan nyereséges a vállalkozásod.

 

Ezt kapod a könyvtől. Megmutatja mivel érdemes foglalkoznod.

 

A könyv ára pedig csak 4990 Ft

 



 

Ennyit úgy is elköltenél a cégedre. De most komolyan, mennyit égettél már el fölösleges reklámokra vagy cuccokra? Mennyibe került a legutóbbi előadás? Mennyi információd maradt meg belőle?


Sok, kevés..de azért jó lenne, ha bármikor le tudnád venni a polcrol, hogy belelapozz, nem?

A Tartalommarketing a gyakorlatban könyv segítségével,

 

  1. Nem kell többet értékesítened, mert az olvasóid tömegesen akarnak majd vásárolni tőled
  2. Megtanuld, hogyan érdemes megosztanod a szakmai tudásod
  3. Hogyan tudsz egyre több emberhez kommunikálni. (külön fejezetbe szedtem az ingyenes és a fizetős módszereket)
  4. Megtanulod, hogyan állíthatod az olvasóidat vásárlási üzemmódba
  5. De a fő, hogy valódi értéket fogsz teremteni és a vállalkozásod tényleg egyre fantasztikusabb lesz

 

Ez az első kemény kötésű marketing könyv. Így nem fog a lapjaira széthullani, a kutya is nehezebben rágja szét és évekig ilyen gyönyörű marad.

 

Mit is kapsz, ha időben vásárolsz?

 

Ha most rendelsz, akkor

  • 4990 Ft bruttó áron kapod meg a könyvet és ingyen szállítjuk neked házhoz
  • Megkapod azt a 9 szerkeszthető reklám bannert, ami nálunk zseniálisan bevált. Ezért én 45.000 Ft áfa összeget fizettem, de te ingyen megkapod a könyvhöz és szabadon átírhatod a szövegét vagy kicserélheted benne a képeket.
  • Hozzáférést kapsz a zárt Facebook csoportunkhoz így az íróval (velem) és a többi olvasóval is beszélgethetsz
    Megkapsz olyan YouTube segédleteket, amivel nem csak könnyebb, de hatékonyabb is lesz a videó marketinged.

 

De ha most gyorsan cselekszel és , akkor megduplázom, nemis, legalább megtriplázom mindazt, amit kapsz.

 

Az első 250 előrendelő Megkapja a TOP marketingesekkel és szakértőkkel készített hangfelvételeket.
 

Köztük:

  • Több, mint 1 órás felvételt Wolf Gáborral, aki olyan dolgokról is beszél, amikről máshol még nemigen
  • Gál Kristóffal, aki Adwords és landing page szakértő. A nulláról építette fel a vállalkozását a tartalommarketinggel. Olyan dolgokat árul el, amik túlmutatnak és sokkal hasznosabbak, mint a bárhonnan beszerezhető adwords tippek.
  • Lévai Ricsivel, akit a legnagyobb Facebook szakértőnek tartanak és több könyvet is írt a témában. A Facebook….. a tartalommarketinges cukorkaboltja, érdemes alaposan megismerni a titkait.
  • Az online katapultos srácokkal, akik a semmiből robbantak be a marketing piacra és egyből 50 M Ft os nettó árbevétellel zárták az évet, miközben az össz életkoruk alig 52 év. Az interjúban elárulják a sikerük technikai és személyes titkait.
  • És még sokan mások, akiket megtalálsz a könyv eladási oldalán.

 

Tudom a 4990 Ft majdnem 5000, és van akinek ez igen sok pénz. De tudod mit, ha mégsem tetszik a könyv küld vissza és harag nélkül visszaadom az árát.

 

 

Mit kell tenned, hogy most azonnal rendelni tudj?

 

Kattints a rendelési linkre, add meg az adataidat, majd fizess bankkártyával. És Fontos, hogy legyél benne az első 250 rendelő között :)

 

Átutalással, utánvéttel nem tudod megvenni. Csak online és csak bankkártyával.

Mivel szakkönyvnek minősül így céges kártyával is vásárolhatsz. A számlát azonnal küldjük a sikeres vásárlás után, így a könyvelőd sem fog morcoskodni.

Ráadásul házhoz visszük és a kezedbe adja a futár.  Van ennél kényelmesebb?

 

Szerintem, érdemes lenne megrendelned, ha már végigolvastad ezt a cikket:

 

 

Megrendelem a Könyvet

 

 

Ui.: Ugye mennyivel másabb volt ez a tartalom, mint az az értékesítő videó, amin bemutattam, hogy milyen "gáz" a teleshop stílusú, erőszakos értékesítés? Pedig a szöveg pár szó eltérésével pontosan ugyan az.

Ha nem tudod miről van szó, akkor nézd meg ezt a videót:

 

 

Vissza

Címkék : TMGY

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.