olvasó

Szeretnéd elérni, hogy az emberek rászokjanak arra, hogy téged olvasnak?

Az agyunk általában becsap minket, gyakran azokra a dolgokra emlékezünk leginkább, amelyek „nem teljesek”. Motiváltabbak vagyunk a már...

Hogyan publikálj úgy, hogy vásárolni akarjanak tőled?

Vannak olyanok, akik nem szeretik a statisztikákat; vannak, akik a száraz tulajdonságok és tények vizén élnek át viharos utazást és...

Mit érdemes hirdetned, hogy visszatérjenek a hűtlen olvasóid? - az elfeledett örökzöld tartalmak

Az örökzöld tartalom értelemszerűen nem olyasmi, ami egy hónap múlva már csak a könyvtár eldugott sarkában lehet értékes. Ha van...

A kettős kereszt és a ki nem használt előnyei

Létezik a megírt cikkeid posztolásának egy elhanyagolt részterülete, ami úgy suhan el a figyelmed mellett, mint a leggyorsabb galaxis...

A tartalommarketing egyik legnagyobb kihívása?

A Digital Psychology olyan kutatásokkal áll elő, amik az alkalmazott pszichológiának a terepére evezve a marketingedben is beépíthető...

Rengeteg olvasót hoz anélkül, hogy meg kellene írnod: a VIRAL cikkről

A tematika, a felépítés és a módszer is teljesen ugyanaz sok tízezer oldalnál, akik ugyanezt a technikát használják Amerikában, amiről...

Új olvasók a blogodnak, a SEO finomságok segítségével

A legtriviálisabb lehetőség új olvasók szerzésére: a SEO (Keresőoptimalizálás). Amikor a Google kereső hoz a blogodra új olvasókat. De...

Építs közösséget a kihívásra invitáló cikkekkel

A motiváció az az erő, amely aktiválja a siker motorját. Biztasd és lelkesítsd az olvasóidat, hogy induljanak el azon az úton, ami a...

Hülye kérdések napja – a cikktípus, mellyel hozzászólásokat generálhatsz a cikkeidhez

Félelem. Pánik. Sokszor életösvények előtt állva szorongva próbálunk egyről kettőre lépni, de a félelem megbénít. Ha félsz, mondj...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.