szövegírás

Honnan tudhatom, hogy jó-e a tartalmam?

A bizonytalanság rángatja szövegírói önbizalmad vékony zsinórjait damil szálakon? Tisztában vagy vele, hogy a célközönséged számára...

Honnan tudjam, hogy miről írjak a blogomban?

Honnan tudhatom, hogy jó-e a tartalmam, a cikkem? Talán nálad is dilemma az alábbi kérdés. Hiába a célközönséged számára releváns...

Cornerstone blogcikk – avagy a rettenet, amit senki nem olvas el?

Az emberek nem olvasnak! Hallottad már te is ezt oly sokszor vagy mondok jobbat. Saját magad is ennek a híve vagy? Szóval neked senki ne...

5 hiba, amivel már a startnál hazavághatod az üzleti blogodat

Egy blog elstartolása és „fenntartása” még akkor is türelemerősítő megállóhelyeket tartalmazó hosszú út, ha rendszeresen dolgozol...

Száraz céges adatok, hogyan és miért használd fel az információkat a bizalomépítésre?

23 éves, kék a szeme és szereti a dinnyét. Csupán információk sora egy emberről, mert információk, jellemzők, tények és adatok...

Szavak, amiken pénztárcád jövőbeli vastagsága múlik?

Régen volt egy perverz hobbim: teleshopos reklámokat nézettem a lányokkal, miközben feküdtünk az ágyban. Érdekelt a reakciójuk. Vannak...

Figyelem felkeltése, avagy miért nem olvas senki?

Miért nem olvas senki? Erős benzinfröccsel startol el a szakmai blogod, majd hamarosan máris sáros lábbal portyáznak rajta a rejtélyes...

Ha ezt nem tisztázod az elején a tartalommarketingről, később utálni fogod magad

A tartalommarketing nem a szövegírásról szól. Ezért a kérdés mindig az, hogy a tartalom hogyan szegmentál és miként vezeti az olvasókat...

Mi az a white paper és miért ígéretes a tartalommarketingedben?

A white paper népszerű és hatékony eszköz a tartalommarketing számára. Felhasználható arra, hogy márkádat gondolatvezetőként...

Idézetekre épülő cikkek hatása

Azt nem betűzik, azt érzik - mondja a szeretetről korunk egyik filozófusa, Micimackó. Vannak dolgok, amiket tényleg nehéz „lebetűzni”;...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.