szövegírás

Idézetekre épülő cikkek hatása

Azt nem betűzik, azt érzik - mondja a szeretetről korunk egyik filozófusa, Micimackó. Vannak dolgok, amiket tényleg nehéz „lebetűzni”;...

Írni tudsz, de vajon profilozni is hozzá?

Ha te is lelkes és elhivatott támogatója voltál vagy éppen jelenleg is vagy a kezdeti vállalkozások egyik klasszikus hibájának, akkor...

Motiválócikkek írása – a közöny helyét a lelkesedés veszi át

A blogodnak és benne a cikkeidnek a legfontosabb szerepe, hogy tudást adjanak át. Azonban ez nem korlátozódhat csak az információ...

Ősi eszköz, amivel zseniálisan hathatsz a célcsoportodra?

Egy ősi eszköz, ami még az értékesítőidnél is sikeresebben hathat a célcsoportodra? Nem számít, hogy milyen nyelvet beszél valaki,...

Hatásosabb kommunikáció a szavaknál?

Ami még a legjobb szavaknál is hatásosabb – írja Jana Kriszta Szövegírás szenvedéllyel c. könyvében. Te pedig szemöldököd vonod fel...

Hogyan írj olyan értékesítési szöveget, ami 4x több forgalmat hoz

Mitől hatékony vagy mondhatnám azt is, tökéletes egy sales szöveg? Attól hogy elad.   Lehetne csűrni és csavarni, de ez a...

Mik a piacod legnépszerűbb tartalmai? Ez a szoftver megmondja

A Semrush csapata egy zseniális újdonsággal állt elő: Topic research Ez a szoftver segít neked abban, hogy megtaláld a piacodon a...

Miért hülye stratégia minden nap posztolni (és mit tegyél helyette)

Valaki valahol azt mondta a bloggereknek, hogy minden nap posztoljanak. Tehát ezt csinálod. És a legjobb formádat hozod. De a mindennapos...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.