Cikkek tőle: Bártfai Balázs

Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Hogyan írj olyan értékesítési szöveget, ami 4x több forgalmat hoz

Mitől hatékony vagy mondhatnám azt is, tökéletes egy sales szöveg? Attól hogy elad.   Lehetne csűrni és csavarni, de ez a...

Sales funnel helyett tartalom funnel? Ingyen sablonnal

  Az online marketing és mindazok, akik eladásban gondolkodnak a funnelek megszállottjai. A sales funnel a leggyakrabban használt...

Hol van a pénz az üzleti blogolásban?

Mert nem csak olvasókra van szükséged, hanem vevőkre is. Lehetőleg azonnal. Mert tartalmat gyártani jó dolog, de csak akkor fogod...

CAC modell segít kiszámolni mennyit hoz egy blog cikk

A CAC (Customer Acquisition Cost), nem más, mint az ügyfélszerzési költség. Hiszen erre kíváncsi minden vállalkozó, hogy mennyibe is...

így automatizáld a tartalommarketinged, hogy egyre több vevőd legyen

  Az elmúlt időszakban kevesebb cikk jelent meg ezen az üzleti blogon, mert a háttérben fejlesztettünk és építettük a...

Szükséged van téma ötletekre? Próbáld ki ezt a szotvert

A Semrush csapata egy zseniális újdonsággal állt elő: Topic research Ez a szoftver segít neked abban, hogy megtaláld a piacodon a...

Naponta posztolsz? Ez egy hülye stratégia (ez tedd helyette)

Valaki valahol azt mondta a bloggereknek, hogy minden nap posztoljanak. Tehát ezt csinálod. És a legjobb formádat hozod. De a mindennapos...

27 tartalommarketing könyv és még több blog, amiből sokat tanulhatsz

  Mivel már több megkeresést kaptam, hogy segítsek szakdolgozatokhoz tartalommarketing könyveket ajánlani a saját könyvemen felül,...

Hogyan képes a webáruházaknál a vevőszerzést és megtartásta hatékonyan támogatni tartalommarketing?

Ha egy érvet kell hoznom, hogy miért érdemes a webáruházaknak tartalommarketinggel foglalkoznia, akkor a konverziónövekedést említeném....

Hogyan használd márkaépítésre és bevétel növelésre a Facebook kamera effekteket?

  A Facebook keretekkel a felhasználók kifejezhetik a szimpátiájukat egy adott mozgalommal, márkával vagy üggyel kapcsolatban. Az...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.