Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Mitől hatékony vagy mondhatnám azt is, tökéletes egy sales szöveg? Attól hogy elad. Lehetne csűrni és csavarni, de ez a...
Az online marketing és mindazok, akik eladásban gondolkodnak a funnelek megszállottjai. A sales funnel a leggyakrabban használt...
Mert nem csak olvasókra van szükséged, hanem vevőkre is. Lehetőleg azonnal. Mert tartalmat gyártani jó dolog, de csak akkor fogod...
A CAC (Customer Acquisition Cost), nem más, mint az ügyfélszerzési költség. Hiszen erre kíváncsi minden vállalkozó, hogy mennyibe is...
Az elmúlt időszakban kevesebb cikk jelent meg ezen az üzleti blogon, mert a háttérben fejlesztettünk és építettük a...
A Semrush csapata egy zseniális újdonsággal állt elő: Topic research Ez a szoftver segít neked abban, hogy megtaláld a piacodon a...
Valaki valahol azt mondta a bloggereknek, hogy minden nap posztoljanak. Tehát ezt csinálod. És a legjobb formádat hozod. De a mindennapos...
Mivel már több megkeresést kaptam, hogy segítsek szakdolgozatokhoz tartalommarketing könyveket ajánlani a saját könyvemen felül,...
Ha egy érvet kell hoznom, hogy miért érdemes a webáruházaknak tartalommarketinggel foglalkoznia, akkor a konverziónövekedést említeném....
A Facebook keretekkel a felhasználók kifejezhetik a szimpátiájukat egy adott mozgalommal, márkával vagy üggyel kapcsolatban. Az...
Adatkezelési szabályzat | ASZF