Cikkek tőle: Bártfai Balázs

Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

5 hiba, amivel már a startnál hazavághatod az üzleti blogodat

Egy blog elstartolása és „fenntartása” még akkor is türelemerősítő megállóhelyeket tartalmazó hosszú út, ha rendszeresen dolgozol...

Mit érdemes hirdetned, hogy visszatérjenek a hűtlen olvasóid? - az elfeledett örökzöld tartalmak

Az örökzöld tartalom értelemszerűen nem olyasmi, ami egy hónap múlva már csak a könyvtár eldugott sarkában lehet értékes. Ha van...

A kettős kereszt és a ki nem használt előnyei

Létezik a megírt cikkeid posztolásának egy elhanyagolt részterülete, ami úgy suhan el a figyelmed mellett, mint a leggyorsabb galaxis...

Száraz céges adatok, hogyan és miért használd fel az információkat a bizalomépítésre?

23 éves, kék a szeme és szereti a dinnyét. Csupán információk sora egy emberről, mert információk, jellemzők, tények és adatok...

Szavak, amiket ne használj a céges kommunikációdban

Régen volt egy perverz hobbim: teleshopos reklámokat nézettem a lányokkal, miközben feküdtünk az ágyban. Érdekelt a reakciójuk. Vannak...

A tartalommarketing egyik legnagyobb kihívása?

A Digital Psychology olyan kutatásokkal áll elő, amik az alkalmazott pszichológiának a terepére evezve a marketingedben is beépíthető...

Hogyan mesélj el egy történetet a történelem egyik legsikeresebb történetmesélési sémája szerint?

Hősök vagyunk. Mindannyian küzdünk problémával vagy vágyunk egy cél beteljesedésére. Majd azt vesszük észre, hogy az unalmassá...

Figyelem felkeltése, avagy miért nem olvas senki?

Miért nem olvas senki? Erős benzinfröccsel startol el a szakmai blogod, majd hamarosan máris sáros lábbal portyáznak rajta a rejtélyes...

Ha ezt nem tisztázod az elején a tartalommarketingről, később utálni fogod magad

A tartalommarketing nem a szövegírásról szól. Ezért a kérdés mindig az, hogy a tartalom hogyan szegmentál és miként vezeti az olvasókat...

Így állj neki egy white papernek

A white paper népszerű és hatékony eszköz a tartalommarketing számára. Felhasználható arra, hogy márkádat gondolatvezetőként...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.