Cikkek tőle: Bártfai Balázs

Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Rettegett címsorírás – légy figyelemfelkeltő előnyt kínáló, direkt címsorokkal

Mindenki részt vesz a Headline (címsor) Olimpián, és ha nem hozod el az aranyérmet, akkor nyögvenyelősen fogod felkelteni a célközönség...

Honnan tudhatom, hogy jó-e a tartalmam?

A bizonytalanság rángatja szövegírói önbizalmad vékony zsinórjait damil szálakon? Tisztában vagy vele, hogy a célközönséged számára...

Használd ki a remarketing fantasztikus erejét a tartalommarketingben

A remarketinget egy digitális marketingstratégiának tartják, ami újabb lehetőséget ad neked a konverzió elérésére. Hiszen roppant...

Honnan tudjam, hogy miről írjak a blogomban?

Honnan tudhatom, hogy jó-e a tartalmam, a cikkem? Talán nálad is dilemma az alábbi kérdés. Hiába a célközönséged számára releváns...

Biztos módszer, hogy elolvassák a következő cikkedet

Az agyunk általában becsap minket, gyakran azokra a dolgokra emlékezünk leginkább, amelyek „nem teljesek”. Motiváltabbak vagyunk a már...

Milyen tartalmat írj a vásárlói útvonalad egyes szakaszaiban?

Ha belecsaptál a tartalommarketing lecsójába, akkor valószínűleg nálad is lejött már a ragtapasz: a tartalommarketing alapja maga a...

Cornerstone blogcikk – avagy a rettenet, amit senki nem olvas el?

Az emberek nem olvasnak! Hallottad már te is ezt oly sokszor vagy mondok jobbat. Saját magad is ennek a híve vagy? Szóval neked senki ne...

Kövesd ezt az egyszerű vázlatot az esettanulmányaidhoz, hogy végre írhass egyet sikeresen

Hogyan készíts 96,5%-on konvertáló landingoldalt? (esettanulmány) Ha egy címben az esettanulmány és egy konkrét szám szerepel, akkor...

Hogyan és miért mondj történeteket a tartalmaidban, ha értékesíteni akarsz?

„Egy bemutató után az emberek 63% -a emlékszik a történetekre. Csak 5% emlékszik egy statisztikára. Részben jó, részben kevésbé jó,...

Hogyan publikálj úgy, hogy vásárolni akarjanak tőled?

Vannak olyanok, akik nem szeretik a statisztikákat; vannak, akik a száraz tulajdonságok és tények vizén élnek át viharos utazást és...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.