Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Hősök vagyunk. Mindannyian küzdünk problémával vagy vágyunk egy cél beteljesedésére. Majd azt vesszük észre, hogy az unalmassá...
Miért nem olvas senki? Erős benzinfröccsel startol el a szakmai blogod, majd hamarosan máris sáros lábbal portyáznak rajta a rejtélyes...
A tartalommarketing nem a szövegírásról szól. Ezért a kérdés mindig az, hogy a tartalom hogyan szegmentál és miként vezeti az olvasókat...
A white paper népszerű és hatékony eszköz a tartalommarketing számára. Felhasználható arra, hogy márkádat gondolatvezetőként...
A tematika, a felépítés és a módszer is teljesen ugyanaz sok tízezer oldalnál, akik ugyanezt a technikát használják Amerikában, amiről...
Azt nem betűzik, azt érzik - mondja a szeretetről korunk egyik filozófusa, Micimackó. Vannak dolgok, amiket tényleg nehéz „lebetűzni”;...
A legtriviálisabb lehetőség új olvasók szerzésére: a SEO (Keresőoptimalizálás). Amikor a Google kereső hoz a blogodra új olvasókat. De...
A motiváció az az erő, amely aktiválja a siker motorját. Biztasd és lelkesítsd az olvasóidat, hogy induljanak el azon az úton, ami a...
Ha te is lelkes és elhivatott támogatója voltál vagy éppen jelenleg is vagy a kezdeti vállalkozások egyik klasszikus hibájának, akkor...
"De nem akarok közönséget és közösséget építeni! Én termékeket akarok eladni!" Hogyan lehet mégis a tartalom a termékeladás egyik...
Adatkezelési szabályzat | ASZF